Ik heb een dochter van 3 maanden die niet wilt drinken ze wil alleen slapen ze heeft geen koorts en ziet er ook niet ziek uit is dit normaal????
Je topic staat verkeerd.. Maar wat is niet drinken? hoeveel drinkt ze ongeveer over een hele dag en dronk ze voorheen wel beter? Krijgt ze borstvoeding of flesvoeding?
voor de zekerheid even met de huisartsenpost bellen. Ook al ziet ze er niet ziek uit en heeft ze geen koorts. Als ze te lang niet drinkt kan ze uitdrogen en, zeker bij kleine kindjes, kan dat erg snel gaan!
Onze dochter slaapt ook graag... ze heeft geen koorts, geen klachten, groeit goed. Ik maak haar gewoon voor elke fles wakker, want ze drinkt ze wel gewoon leeg.... Hier komt het ook bij vlagen hoor... hier komt het denk ik door de groei. Ze is namelijk verder een heel blij en tevreden kind en ze komt niks tekort.
Ligt eraan hoelang ze niet wil drinken. Hier zijn er dagen bij dat Ziva de hele dag slaapt en alleen smorgens en savonds drinkt. Die dagen groeien ze denk ik en hebben ze meer slaap nodig. Zolang ze niet ziek is en als ze wakker is actief is, is het goed.