Hebben nog meer mensen hier last van? Na mijn bevalling, ben ik enorm gaan zweten, zelfs zo erg, dat ik me 3 keer per dag een nieuw truitje moet aandoen, omdat ik anders zo stink... Vreselijk vind ik dit en heb geloof ik elk merk deo uitgeprobeerd, maar niks helpt... Verder douche ik elke dag, maar het wordt vaak zo erg, dat ik al 2 keer per dag aan het douchen ben... Is er iemand met een goede tip? Thanks!
Hoi! Ja dit herken ik wel, al het vocht moet uit je lichaam, dmv o.a zweten! Heb geen tips voor je, misschien voldoende drinken?Gaat vanzelf weer over hoor!!
Niet zo extreem als jij. Ik heb last van opvliegers en kan in een t-shirt rondlopen terwijl iedereen een trui aan heeft
Heel herkenbaar! Ik ben drie weken geleden bevallen en werd zeker de eerste 2 weken echt drijf en drijfnat wakker van het zweet. De kraamverzorgster zei dat dit komt door de hormonen en het vocht wat uit je lichaam gaat. Het wordt nu wel langaamaan minder.
Ik had het vlak na mijn bevalling ook heel erg. Ook een soort opvliegers had ik. Heel vervelend. Komt volgens mij echt door de hormonen. Het is geleidelijk weer over gegaan.
Het heeft bij mij echt een tijd geduurd, maar het is over gegaan. Het hielp bij mij wel om onder de douche met koel water te eindigen ipv warm.
Heel herkenbaar. Had de eerste weken na mijn bevalling standaard een stapeltje schone t-shirts liggen naast mijn bed zodat ik er niet iedere keer uit hoefde om iets droogs aan te trekken. Heb niet echt tips behalve (en ik denk niet dat dat leuk is om te horen) wachten. Na 3 weken was denk ik al het overtollige vocht eruit gezweet en hield het vanzelf weer op.
De eerste 2 weken ongeveer, ik dreef echt m'n bed uit. Wat was ik blij met de kraamhulp die iedere dag m'n bed verschoonde! Is geleidelijk aan overgegaan, dus maak je geen zorgen.
Ja hier ook herkenbaar. Na de bevalling van de oudste niet gehad, maar na de bevalling van de jongste....mijn god, ik wist niet wat ik meemaakte. Ik dacht eerst dat het gewoon door het warme weer kwam, maar ook toen het daarna snel afkoelde zweette ik 's nachts als een pakkendrager. Vreselijk, ik werd echt drijfnat wakker. BLEGH! Gelukkig vanzelf over gegaan.
ja hier ook en is idd hormonaal. Ik zweette ook mn bed uit. Idd gewoon maar 2 keer per dag douchen, deo op en schone tshirts, voor de rest moet het vanzelf overgaan. d
Hallo, Dit is het ontzwangeren. Zeker in het begin zweet je erg omdat je lichaam al het vocht wat je vast hebt gehouden tijdens de zwangerschap kwijt probeert te raken, het gaat vanzelf over. Bij mij helpt talkpoeder op mijn oksels altijd wel als ik veel zweet.
Ik had het ook, werd helemaal klam wakker en had ook opvliegers, volgens mij raakte ik zo het vastgehouden vocht van de zwangerschap kwijt.
Ik had het vooral de eerste dagen, daarna niet. Momenteel zit ik weer in zo'n periode, geen idee of het met het ontzwangeren te maken heeft. Ik hoop het wel, vind het zo vies ook...
Pjoe goed te horen, dat ik niet de enige ben... Naja, dan zit er idd niks anders op dan te wachten, totdat ik ontzwangerd ben hihi. Och ja, dan maar 2 keer per dag douchen Dank jullie wel voor jullie reacties!
Ik heb het ook nog steeds, maar alleen nog s nachts... hopelijk ben ik er met 9 maanden vanaf, ben het inmiddels ook goed zat.
Ja helaas herkenbaar! Ik had er overdag geen last van, maar 's nachts werd ik soms bezweet wakker, terwijl ik normaal nooit zweet! Nu heb ik er geen last meer van, duurde denk ik een maand.. Niks aan te doen ben ik bang!