enorme 4 maanden productiedip.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mamalief, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    ik had een dip met 3,5 maand. Kwam ook door buikgriep maar was denk ik wel combi met meer willen drinken. Ik heb een aantal dagen 'moeten' bijvoeden, omdat het anders echt groot drama was. kon gelukkig met diepvriesvoorraad. Heb een aantal dagen extra gekolfd en veel aangelegd en nu gaat het weer beter. Maar wel nog nachtvoedingen terwijl die een poosje weg waren. Maargoed, voel nu in ieder geval dat het weer loopt.

Alles is verder al gezegd, maar echt: NEEM RUST want dat is het allerbelangrijkste.

2. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat het goed is gekomen.
    Ik lig nu al 3 dagen in bed!!! Ben van binnen wel gestresst, wat het allerbelangerijkst is.. maar dat komt echt door de onzekerheid.

Ik heb vanochtend domperidon gehaald.

Weet iemand hoelang je dit moet gebruiken om resultaat te zien?

3. ik heb bij mijn eerste ook domperidon gebruikt, ook flesweigeraar dus ik moest wel
    heb een aantal weken 2 tabletjes per dag geslikt en ineens vergat ik ze en was het ook niet nodig

er staat geloof ik een week voor, voordat ze gaan werken maar bij mij werkte het meteen
    niet stressen, komt vast goed

de apotheek belde ons trouwens nog nadat we het gehaald hadden, mijn man had het gehaald en gezegd dat het voor hem was.
    hij moest een formulier invullen en hij had aangekruist dat hij bv gaf :D
    bedle die vrouw, dat het niet mocht in combi met bv, dus manlief uitgelegd dat we het overlegd hadden met lactatiekundige en dat het wel mocht.
    maar ze stond er niet bij stil dat mijn man het had ingevuld haha

succes

xxxxxxxxxxxxxxxx

4. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL

aah hahaha, zou wat zijn als je man bv kon geven
    Ik heb vandaag de apotheek gebeld en ze zeiden dat je het icm bv beter niet kunt gebruiken. Gisteren zei een andere apotheek dat het giftig is. Ik ging toch even twijfelen, maar aangezien zij het al kreeg ivm maagkrampen vertrouw ik het wel. Ik heb vandaag nog een apotheek gebeld en daar kon mijn man het wel ophalen en hij heeft gezegd dat het voor bv is, ze zei dat ik dat beter niet kon doen. Hij heeft gezegd dat op internet door lactatiekundige als uiterste redmiddel genomen wordt. Ze is toen in een dik boek gaan kijken, en daar stond idd ook in dat het kon voor meer productie van moedermelk/

5. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    toch wel opvallend dat veel apothekers daar niet van weten. ik zal het ook eens aan mijn broer vragen, die is apotheker maar echt eentje die heel veel weet (en dat zeg ik niet omdat hij mijn broer is, hij is gewoon zo :)) Ben benieuwd wat hij hiervan zegt.

hij heeft me wel goed geholpen toen we spruw hadden, heeft toen doktersadvies voor me verbeterd en zei me toen dat ik eens op borstvoeding.com moest kijken. haha, oh ja joh? :)

6. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL

Ahaha dat is wel fijn, zo een broer..
    Ik ben benieuwd wat hij zeggen zal..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik merkte meteen verbetering!

8. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow fijn zeg!
    Hoeveel nam je per dag? Gaf je daarvoor ook kv?
    Sorry voor de vele vragen..

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zoveel vragen zijn het toch niet ;)

Ik nam er tussen de middag één en 's avonds voor ik naar bed ging één.

Kv heb ik nooit bijgegeven, wel geprobeerd maar Irem drinkt absoluut niet uit een flesje dus dat ging niet. Ze heeft echt een maand voor mijn idee heel weinig gedronken toen, maar gek genoeg groeide ze wel prima, meer dan nu. Dus het kan ook niet meteen heel veel kwaad volgens mij.

Hopelijk merk je snel verbetering!

10. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juwayriah is de afgelopen 6 weken heel weinig gegroeid, namelijk 285gram. khad toen geen dip.. maar ze verloor veel energie. Ik ben benieuwd, morgen wegen.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een bijzondere naam heeft je dochtertje! Hopelijk is ze goed gegroeid morgen!

12. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!! ze is ook heel speciaal :D

Ben heel erg tevreden.. ze is 200 gram gegroeid.. dus dat is mooi!
    Ik ben ook meteen naar een lactatie kundige geweest.. Drink techniek enz. is goed. dus dat is ook mooi om te weten.

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    domperidon is hetzelfde als motilium, gewoon verkrijgbaar.

Deel Deze Pagina