Enorme aambeien na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door piccolina, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik heb de curanol en lido creme gewoon gemengd voor het aanbrengen.

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Ik had ze na mn 2e bevalling (sterrenkijker eruit geperst, ze waren enorm). Inderdaad zalf (Theranol), heel belangrijk en helpt echt. Maar de kraamverzorgster had daarnaast ook een ouderwetse tip: naar binnen duwen.. ja echt, ik moest er ook ff niet aan denken.. maar het hielp wel

3. sr07

sr07 Actief lid

13 jan 2010
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ps bij uitwendig heb je kans dat er vocht in zit. Bij staan gaat het vocht naar beneden en bij veel liggen zou het minder moeten worden.

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Klopt! Jaag ze terug naar waar ze vandaan kwamen! Ksssjt!

5. Eliseb82

Eliseb82 Actief lid

17 jul 2012
    224
    0
    0
    Amsterdam
    Wat sowieso werkt is je lichaam even de tijd geven! Met of zonder curanol zullen ze snel afnemen.. echt waar!! Van harte gefeliciteerd met je kleintje!!

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    12 dagen later combi curanol zalf- curanol pil ze zijn er nog steeds maar erg minder. Ben wel blij maar hoop dat het nog snel helemaal weg is!!!
    Het was echt een hel eerste dagen na de bevalling voraal dat verpleegkundige kon niet geloven dat ik het had zo van: van secio krijg je die niet! Toen ze het zelf zag was ze volgens mij echt geschroken haha.
    Ik denk dat het kwam door onbewuste spanning van lichaam omdat ruggenprik hielp niet was ook mijn bm mond erg dik en die aambeien dan erbij...

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik heb ze nu nog steeds soms en redelijk vaak, ik denk dat ik ook maar eens bovengenoemde tipjes ga proberen.
    Ze doen nu niet meer zon pijn hoor, maar heb ze nu veel sneller als daarvoor...

Deel Deze Pagina