Hoi dames, nu 6 weken geleden dat mijn zoon is geboren (6 wk en 2 dagen) moet zeggen dat ik voorheen of tijdens mijn zwangerschap ik er niet zo last van had, maar na de bevalling zweet ik behoorlijk veel. Is daar iets aan te doen? Hebben hier meer vrouwen last van? Zat er aan te denken om de huisarts te bellen met de vraag of er iets tegen is... Zo vervelend, ik douche me 's ochtends en een uur later ben ik alweer bezweet onder mijn oksels (Ja sorry voor de uitleg) Wordt er gek van, trek op een dag wel 2x andere shirts aan en 's avonds voor het slapen gaan was ik me wéér.
Dat had ik ook! Combinatie van hormonen en het extra vocht dat je vast hield tijdens de zwangerschap. Het gaat weer over
Die geur komt voornamelijk door de hormonen. Kom maar eens in groep8 van een basisschool. Het stinkt daar altijd! Komt door al die pubers die een boost van hormonen afscheiden. Je zou Odorex kunnen proberen maar dat heeft bij mij helaas nooit geholpen. Heb altijd al een zweet probleem gehad maar heb nog nooit zoveel als nu gestonken! Het vervelendste is dat alleen ik het maar ruik...
Hahaha nou dat heb ik dus ook, ik ruik het maar als ik het er met mijn man over heb ruikt hij het niet. Nou geloof me, ik stink soms een uur in de wind. Ga dan naar boven, wassen ben beneden en ik ruik mijzelf alweer Zucht
Heb ik ook enorm last van! Na mn bevalling. Heb gister syneo5 gekocht bij etos. Volgens andere dames op het forum hier werkt het erg goed! Moeite waard dus.
Syneo 5 is een middel dat spuit je 1 x per vijf dagen op en je hoeft ip geen deo te gebruiken en kunt je gewoon wassen. Resultaat; droge oksels en kleding en geen zweetlucht!
Ik gebruik ook odorex, 2of 3x per week savonds deppen op je schone (ongeschoren!!!!!!) oksel en smorgens even wassen en je hebt de hele dag een droge oksel. Ik moet er wel bij zeggen, dat het zweet tóch ergens eruit moet, dus pas op voor een natte rug dat is iig mijn ervaring
Idd seneo5 of hoe je het schrijft hihi heb ik ook pas egkocht en paar x gebruikt. Het werkt tot nu toe goed. Ik zweet ook echt erg, zelfs voor de zw al. Al jaren eigenlijk