Ik ben op zoek naar leuke ideeën die voor alle leeftijden kunnen Max 10 euro Iemand een leuk idee ? Zelf heb ik al : December kraslot Vuurwerk pakketje Chocola
Een klein spelletje van 999 games Douche/ bad spulletjes (bruisbal vinden mijn kinderen ook echt leuk)
Pakketje met spulletjes voor warme chocolademelk (slagroom, mok, cacao of van die lepels met chocola aan) Stormparaplu Insectenhotel Kruiden en een klein kasje om ze in te kweken Puzzelboek Smartgame
Bij alle leeftijden denk ik niet aan vuurwerk of een kraslot. Dat is toch wel 18+ voor mij. Alle leeftijden blijf ik hangen op chocola of koekjes, kadobon, gezelschapsspel, een boek allicht.
18 plus voor een Action pakketje vuurwerk ? Hier vinden ze vuurwerk hartstikke leuk en nee ze gaan het dan niet zelf afsteken natuurlijk Kraslot kan ook prima er moet voor iedereen wat bij zitten het gaat erom dat ze kunnen uitzoeken
Vuurwerk mag van mij van het lijstje af.. mij denk meer aan iets lekkers, een spel, een maand Netflix oid, een grappige scheurkalender, Iets van een lokale ondernemer, een thuis activiteit,
Plantje Pakje kerst/ansichtkaarten Zo'n pot met alle ingredienten voor koekjes of brownie oid Sjaal Puzzel Kinderchampagne
Ik ken het pakketje van de action niet, maar ik vind alle vuurwerk doodeng. Ook al is het ‘kindervuurwerk’.Rotjes bv, brrr. Sterretjes, gematigd. En een kraslot valt toch onder de categorie gokken. Dus voor mij dikke no go’s. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Spelletje Dvd familiefilm Bioscoopkaartje Adventkalender met snoepjes oid Leuke mok, drinkfles Koelkastmagneet Bakpakket (cupcakes, cake oid) Tosti pakket Hot chocolate pakket Lunchbox Lekker warm plaid Sleutelhanger Woordzoeker puzzelboek Pen Leuk opbergdoosje/blikje Kerstbal Zuurstok Ontbijtbord Badhanddoek Vogelvoer
Zelf denk ik niet aan vuurwerk en krasloten. Of je moet bedoelen vanaf 18 plus alle leeftijden. Dekentje voor op de bank, dat zou mijn kind kiezen als er geen speelgoed tussen zit Ook betaalbaar bij de action. (Kerst) Mok met chocolaatjes. Badschuim en spons zou onze knul ook blij van worden.
Zaden van mooie zomerbloeiers, kruiden, fruit, groente, klein kasje voor in de vensterbank. 1 zaadje en je hebt enorm veel courgettes/tomaten/noem het maar Wij vinden zulke dingen allemaal erg leuk, ik weet niet of dat voor iedereen geldt.
Tegen alle bovenstaande berichten in vind ik een decemberlot en vuurwerk zeker wel voor (bijna) alle leeftijden hoor. Vanaf een jaar of 4 denk ik. Mijn kids vinden het al jaren geweldig om iedere dag die december kalender open te mogen krassen, bij te houden wat ze hebben etc. Een ook wat betreft vuurwerk, in de jonge jaren vonden ze het machtig om te zien en vanaf een jaar of 7/8 zijn ze het zelf gaan afsteken. Zoon van 9 spaart nu het hele jaar iedere maand een deel van zijn zakgeld om einde van het jaar bergen te kunnen kopen. Maar het zal heel persoonlijk zijn want ik lees hierboven ook genoeg dingen waar ik van zou denken "wat moet ik ermee" dus het ligt aan je interesses denk ik
Mee eens hoor en dat categorie 1 vuurwerk van de action etc stelt niet zoveel voor. Vallen knalerwten ook onder.