Even een vraagje... Ik heb 2 maanden geleden een zware stoel besteld via een webshop. Nu zit ik met een defect na 2 maanden al. Ik heb de webshop gemaild met foto's, bon etc. Nu krijg ik een mail terug dat ik maar even met die stoel naar een filiaal moet gaan... Zie je me al lopen?! Daarom heb ik hem ook online besteld natuurlijk... Mag een webshop mij verplichten om hiervoor naar een filiaal te komen?
Ik zou even hun voorwaarden lezen. Ik heb bijv. een laptop bij Saturn gekocht via de webshop met de voorwaarde dat ik bij een defect het product zelf naar de winkel kwam brengen. Met een zware stoel is dit natuurlijk heel vervelend, maar er staat vast iets over in hun verkoop/garantievoorwaarden.
weet niet wat voor filiaal het is.. maar misschien krijg je wel meteen een nieuwe mee. dat is voor jou goedkoper (jij moet de kosten van terugsturn btalen)
Het is een bloom kinderstoel. Allemaal leuk een aardig natuurlijk als ik een nieuwe krijg maar ik heb gewoon geen zin om met 2 kids en die stoel te gaan zeulen...dat lukt me alleen niet eens...
dan zou ik gewoon contact met ze opnemen en uitleggen. als het niet in hun voorwaarden staat kunnen ze je ook niet verplichten