mag dit? webshop verplicht mij naar filiaal te komen

Discussie in 'De lounge' gestart door BlueApple, 2 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueApple

    BlueApple Niet meer actief

    Even een vraagje...

    Ik heb 2 maanden geleden een zware stoel besteld via een webshop. Nu zit ik met een defect na 2 maanden al. Ik heb de webshop gemaild met foto's, bon etc. Nu krijg ik een mail terug dat ik maar even met die stoel naar een filiaal moet gaan...:(
    Zie je me al lopen?! Daarom heb ik hem ook online besteld natuurlijk...

    Mag een webshop mij verplichten om hiervoor naar een filiaal te komen?
     
  2. mausi

    mausi Fanatiek lid

    22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Je mag de stoel vast ook opsturen. Denk dat dit dan wel op eigen kosten is in eerste instantie.
     
  3. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Ik zou even hun voorwaarden lezen. Ik heb bijv. een laptop bij Saturn gekocht via de webshop met de voorwaarde dat ik bij een defect het product zelf naar de winkel kwam brengen. Met een zware stoel is dit natuurlijk heel vervelend, maar er staat vast iets over in hun verkoop/garantievoorwaarden.
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Zou ik ook even doen!
     
  5. BlueApple

    BlueApple Niet meer actief



    Bedankt voor de tip! Net even alles doorgespit maar er staat niks over in helaas...
     
  6. Zebraatje1990

    Zebraatje1990 Actief lid

    26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet niet wat voor filiaal het is.. maar misschien krijg je wel meteen een nieuwe mee. dat is voor jou goedkoper (jij moet de kosten van terugsturn btalen)
     
  7. BlueApple

    BlueApple Niet meer actief

    Het is een bloom kinderstoel. Allemaal leuk een aardig natuurlijk als ik een nieuwe krijg maar ik heb gewoon geen zin om met 2 kids en die stoel te gaan zeulen...dat lukt me alleen niet eens...
     
  8. Zebraatje1990

    Zebraatje1990 Actief lid

    26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    dan zou ik gewoon contact met ze opnemen en uitleggen. als het niet in hun voorwaarden staat kunnen ze je ook niet verplichten
     

Deel Deze Pagina