enorme buik, darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Katie88, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Nou, zie titel.. Ik ben nu 12 weoen, en sinds een week of 6 is mijn buik al onwijs opgezet. Maar had dit nu al niet weggetrokken moeten zijn?
    Ik baal ervan, kan al weken geen normale kleren aan omdat ik het moet verhullen ( niet iedereen weet van mn zwangerschap).
    Gelukkig gaat daar na de echo van woensdag wel verandering in komen, als alles goed is!
    Hoe zijn jullie gegroeid in de eerste weken? Ik ben bol, maar geen gram aangekomen.
    Alvast bedankt voor jullie reactie.

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik had precies hetzelfde. Ik had een hoge buik, een flinke darmenbuik dus. Dat is op een gegeven moment stil blijven staan en een week of zes gelijk gebleven. Nu groei ik weer verder en begin ik een echte puntbuik te krijgen. Het is zoals het is, je kunt er toch niks aan doen. Het hoort er allemaal bij. Oh ja, ik ben in de eerste 12 weken maar een kilo of zo aangekomen. Inmiddels zit ik op 2,5 kilo maar dus wel met een flinke buik erbij.

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik ben geloof ik nu een kilo aangekomen en afentoe krijg ik een opgezette buik maar dan moet ik ook wel naar de wc. Vriendin van mij is 16 weken en heeft al een pens om het zo ff te zeggen ;)
    Ik ben nu 10 en je ziet nog helemaal niks

4. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties. Ik dacht altijd dat je in de eerste weken niets kon zien. Nouja, zo is het voor iedereen anders denk ik. Maar zo te horen kan het dus nog even stil blijven staan mamamuis, daar hoop ik dan maar op:)

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zijn inderdaad je darmen ik had dat ook, met 13 weken voelde ik me evht opgezet en met 15 weken kon ik echt geen eigen broeken meer aan. Toen is het ook heel snel gegaan. Heb nu echt een ronde babybuik en ben er ontzettend trots op ♥

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik zie je ligt een week voor op mij en ik ben 6,5kg aangekomen. Halleluja:$ nu ben ik toch wel heeeeeeel nieuwschierig naar jouw buik :)

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Vrijdag maak ik weer een foto. Ik zal proberen hem te posten hier. Ik moet er trouwens wel bijzeggen dat het 's avonds veel erger is dan 's morgens, maar dat is normaal geloof ik.

Deel Deze Pagina