Goedemorgen, ik heb gisteren ochtend voor het eerst iets vaags meegemaakt. Ik heb normaal nooit ergens last van buiten mijn menstruatie om maar gisteren werd ik wakker met een enorme buikpijn. Voelde aan of ik te lang had gewacht met plassen en trok na het opstaan gewoon door al mn buikspieren heen. Leek wel een soort wee. Na een uurtje rustig liggen zakte het af en aan het eide van de ochtend verloor ik 1 malig een klein beetje helder bloed. Heeft iemand hier ervaring mee?? Vandaag trouwens alleen een lichte irritatie onderin mn buik.
ja een heftige eisprong.. ik had het de eerste keer na de pil ook en er volgde toen ook een bloeding en een paar dagen bruinverlies gehad.. ik had toen ook pijn maar wel enkel aan men linkerkant. grtjs kelly
oo ik dacht eerst ook aan mn eisprong ben pas gewoon ongesteld geweest maar heb net getest en heb 2 streepjes....!!???? Sta ffies perplex......
Het zou absoluut niet mogen kunnen, maar helaas zijn er zwangerschapstesten die reageren op je ei sprong. De geleerden zeggen dat dit absoluut onmogelijk is, maar het is meer dan eens al bewezen hier op het forum dat het wel mogelijk is. Ik wil natuurlijk niet je hoop de grond in boren, maar doe eens een ovu test voor de zekerheid meis. Ik hoop zeker dat je zwanger bent deze ronde!
Ik ga gewoon van het weekend nog een keer testen, als het nu van mn ei is moet tie dan weer omo wit zijn toch?