Wij zijn bezig voor ons 1e kindje.. nu heb ik een heleboel vragen. Ik denk dat ik vast niet de enige ben dus ik stel voor dat iedereen zn vragen stelt waar men over twijfelt.. Mijn eerste vraag is kun je ook een zwtest doen met de tweede plas van een ochtend? Daarvoor heb ik nog niet gedronken.. Mijn 2e vraag is ik heb na mijn ovulatie hele andere pijnen/steken gehad. Dat kende ik helemaal niet. Nu heb ik sinds een week weer ongi pijnen, nu heb ik gisteravond toch maat een test gedaan. Ik weet de avond is niet handig maar we ginnen weg dus vandaar. De test was negatief. Ik hoop dat we elkaar kunnen helpen...
Ze raden aan om een test te doen met ochtendurine, dus als je nog niet gedronken hebt lijkt me dat wel oké. (ik heb overigens de eerste keer 's avonds positief getest, dus vermoed als je echt goed zwanger bent dat het niet zoveel uitmaakt) Nam je de pil ofzo? Wel handig als je dat ook even vermeld, dan kunnen wij meer inschatten hoe jouw situatie is. Steken vij ovulatie kan heel goed, ik voel die ook altijd. Heb je er enig idee van wanneer je ongesteld moet worden?
Ik ben gestopt met de pil sinds september. 25 april had ik positieve ovutest, aantal dagen ervoor en die avond geklust.. Mijn cyclus is erg onregelmatig, maar mijn laatste cyclus is 39 dagen. Als ik daarvan uit ga dan zou ik ongeveer morgen ongesteld moeyen worden.. Bedankt alvast voor je advies!