Hi dames, ik heb 25 april mijn eisprong gehad (8 april ongesteld geweest) en heb rondom die tijd heel veel geklust. Grote kans dus dat er 'iets' is gebeurd rond die periode.. Nu heb ik sinds vandaag enorme witte creme-achtige afscheiding. Ik heb dit wel eens vaker gehad, maar dit is wel erg extreem en niet te vergelijken. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan dit betekenen. Ik word ook snachts wakker van de rugpijn en heb kramp in mijn onderbuik en af en toe steken in mijn tepels. NOD verwacht ik 10 mei. Liefs Julie
We zitten in het zelfde schuitje! 12-4 gemenstrueerd en 25april ook een positieve ovutest. Heb ook last van krampjes,en veel afscheiding! Duimen dus!
Gek he? Maar ook zo extreem veel? Ik denk elke keer dat ik ongesteld ben geworden, terwijl dat helemaal niet kan. Ik ben 8 april ongesteld geworden, en 25 april dus pos ovutest. Kan ik dan 10 mei pas testen of toch gewoon 6 mei? Spannend
Ik doe 6mei met een gevoelige test van zwanger&kids. Die kan 6dg voor NOD. Pfff vind het ook rot dat wachten,want voel vanalles maar daarna denk ik steeds dat ik het me inbeeld...gek hè!
Ik denk dat je beter met de KV 2v5 kan testen dan de gevoelige van zw&k. Die van zw&k zijn absoluut niet slecht, maar bij lange na niet zo gevoelig als die van de KV....
Ik heb mijn eisprong de 27ste gehad. Sinds vandaag ook veel crème kleurige afscheiding. Ben benieuwd. Mijn nod is op 11 mei! Waar koop je zo'n test?
ook ik zit in hetzelfde schuitje, absurd veel van die afscheiding vroeg me al af of het een goed teken zou zijn, 6 april ongi geworden en 25e of 26e mijn ei gehad, nod 10 mei
Hoi meiden, Ook ik kan er over mee praten.. 2april ongesteld geworden en nu veel afscheiding Elke keer denk ik oké nu zal ik wel ongesteld zijn maar nee Wat houd het in? Groetjes!!
@lovely88, geen idee, maar laten we hopen dat het een positief iets is zal voor jullie en mezelf duimen dames
@ orchideetje, wat leuk, we kunnen tegelijkertijd testen! Erg spannend, ik heb nu al niet meer zo veel van die afscheiding, ook vreemd.. innesteling misschien? Als er nou dames zijn die dit herkennen reageer dan even liefs
Ik had het wel voor mijn mk, en was dus ook zwanger! Helaas een mk zoals ik al zei. we kunnen allemaal ongeveer samen testen! spannend!! hier af en toe wat last van mijn borsten, maar steeds denk ik "ik heb het fris, daar zal het wel van komen" Ik ben bang dat ik zwaar teleurgesteld wordt, maar dat gevoel zullen jullie zelf ook wel kennen! hahaha Nog een paar daagjes wachten, samen!
Inderdaad ik voel van alles, durf het niet uit te spreken, maar wil niet teleurgesteld zijn straks dus wuif ik het een beetje weg.. Vandaag schoot er wel door mijn hoofd, de laatste koninginnedag samen.. gek he xx
Dat ga ik deze x niet doen..hahaha toen ik zwanger was was ik ook al vanalles vooruit aan het plannen wat wel en niet kon. had eigenlijk de hele 9maanden al gepland. wilde graag in de zomer zwanger zijn, en dat zou ik dus eigenlijk nu zijn. 5wk na mijn 3 weekse vakantie zou ik al op zwangerschapsverlof gaan en niet meer hoeven werken tot januari....heeeeeerlijk leek me dat, verheugde me eral op..(drukke maand nov-dec op het werk) helaas viel dat allemaal in duigen en ga ik niet meer vooruit plannen.. (toch trapeer ik me zelf dat ik dat soms wel stieken doe hahahaha)
ik heb er nu ook geen last meer van, hooguit 1,5 dag gehad sinds gisterenmiddag/avond niets meer dus ben benieuwd leuk hele topic samen testen
Het is allemaal wel heel toevallig he, hahaha, iedereen tegelijk testen, en allemaal rond dezelfde dag, de zelfde periode, dezelfde afscheiding Ik ben heel erg benieuwd, en duim voor jullie allemaal!!
zou wel leuk zijn als we allemaal geluk hebben deze ronde, best raar want ik wilde eergisteren zelf dit topic openen omdat ik op google niets wijzer werd van deze afscheiding, je was me voor julie
Ik kon er ook niks over vinden, ik denk ik open er gewoon zelf een en kijk eens wat een lotgenoten! Ben erg benieuwd! Welke klachten heb jij nog meer? En dit is ook je eerste kindje? In de derde ronde? Voor ons is het ons eerste kindje in de tweede ronde.
verder geen klachten behalve dat het wat strak staat, bij onze 1e ook nooit geen klachten gehad, dus hier 3e ronde 2e kindje