twijfels

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamma sandra, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma sandra

9 jun 2010
    10
    0
    0
    gastouder
    amersfoort
    hallo,

mijn cyclus is heel regelmatig altijd 28 dagen al een aantal jaren. we hadden het vermoeden dat ik zwanger was dus we hebben afgelopen donderdag 1-9 een vroege test gedaan van predictor en die inderdaad positief dus we waren al een beetje aan het juichen.... nu begon ik vrijdag te bloeden en dacht al dat ik ongesteld was geworden terwijl ik het vandaag eigenlijk pas moest worden 6-9. maar het bloeden was anders dan een ongesteldheid, minder en veel korter. ben het altijd 4 dagen en nu maar 2 dagen.
    we hebben vanmorgen een test gedaan van clear blue de digitale en die zei niet zwanger.... ik voel me nog wel zwanger en heb nog wel wat symtomen ervan zeg maar.
    strak gevoel in mn buik, gevoel van ongesteld worden maar veel lichter en het straalt zeg maar door naar mn rug. gevoelige borsten.

ik weet dat er veel verschil zit in gevoeligheid bij testen en dat die van clear blue minder gevoelig is dan een vroege test wat ook logisch is. maar ik weet niet wat ik ervan moet denken of dat ik nou wel of niet zwanger ben.

wat kan het zijn en wat raadt je me aan???????

mvg

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het kan een vroege miskraam zijn, het kan ook een innstelingsbloeding zijn.
    Laat via de huisarts HCG prikken dan weet jet het zeker of test over een week nogmaals.
    Is deze positief dan ben je zwanger,
    is deze negatief is het helaas een miskraam.

Groetjes Ineke

3. mamma sandra

9 jun 2010
    10
    0
    0
    gastouder
    amersfoort
    bedankt voor je reactie...
    hoeveel verschil zit er nou daadwerkelijk tussen testen... ik heb al vaak begrepen dat vroege testen gevoeliger zijn wat logisch is en dat die van clear blue juist niet gevoelig is??? welke is nou het beste??

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo

Ik kan niet zeggen welke het beste is.
    Vroege testen zijn inderdaad gevoeliger.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina