Hallo dames, Ons kleine ukje ligt nog steeds in stuit ... Over een week moet ik weer naar de vk voor een echo om te kijken of ze dan inmiddels is gedraaid ik kreeg het advies om moxa-therapie te proberen.nou hoop ik dat dat gaat helpen want een versie of stuitbevalling zie ik niet zo zitten Dus mijn vraag is bij wie heeft moxa geholpen ??
Ik lees even mee.. Die van ons ligt ook in stuit.. Bij ons heeft ze nog even ruimte om te draaien.. Maar er werd wel gesproken over de moxa therapie.. Ben ook erg benieuwd
Ik ben met 33,5 week begonnen met moxa. Gewoon thuis gedaan door m'n man. Met 35 wkn is ze gedraaid. Of het door de moxa komt weet je natuurlijk nooit maar ze is wel gedraaid toen we moxa deden. Succes ermee. Overigens draaien veel baby's voor de 36 wkn nog zelf.
Beetje late reactie wellicht, maar ik heb het bij mijn tweede ook gedaan. Gewoon thuis door mijn man en hij is wel gedraaid in week 37 (dacht ik, vlak voor doorverwijzing naar het z'n). Je weet natuurlijk nooit of het door de moxa gekomen is, maar het kan volgens mij geen kwaad.