Ik heb gisteren mijn LH-piek gehad en nou mogen wij sowieso niet klagen over mijn libido aangezien die torenhoog is sinds ik gestopt ben met de pil dus met het klussen zit het wel goed. Er is dus een mogelijkheid dat ik zwanger ben (ga er gewoon braaf iedere cyclus weer vanuit) Maaaarrrr.... Nu heb ik zaterdag een feestje en ik drink maar erg weinig normaal maar toch heb ik wel zin in een aantal borrels. Hoe doen jullie dat? Drinken jullie toch een borrel of helemaal niet meer zodra je LH-piek is geweest?!
Als ik je berichtje lees dan drink je niet zoveel, dus als ik jou was zou ik gewoon een glaasje drinken. Maar ik zou het wel bij 1 of 2 drankjes houden! En dan natuurlijk geen whiskey of wodka.. maar dat lijkt me logisch haha! Maar het is natuurlijk het allerbeste om gewoon niet te drinken
Ik zou helemaal niet drinken... Mijn gyn heeft gezegt dat ik ALLES mag doen behalve drinken! Hij vertelde dat na een evt bevruchting er elke dag wel iets gebeurt met embryo kwa groei/ontwikkeling vooral in het begin... Je kunt bij wijze van spreken beter drinken als het kind al helemaal ontwikkeld is! (dan is het nog niet ok natuurlijk)..
Ik drink inderdaad bijna nooit... Als ik 2 borrels per maand drink dan is het al veel. Maar heb spontaan zoveel behoefte om ook gezellig een baco'tje mee te drinken.
ik ben nu bezig in ronde drie en ben 2 dagen overtijd, ik drink bewust niet en alleen tijdens mijn menstruatie. baco is best zwaar maar 1 kan echt geen kwaad. sommige mensen weten pas later dat ze zwanger zijn en hebben dan ook nog eens iets gedronken. goed is het natuurlijk niet volge je gevoel zou ik zeggen,
ik drink tot eisprong gewoon een wijntje, nooit meer dan 2 op een avond..ik deed dit de eerste 5 maanden niet.. maar merkte dat als ik met steeds meer dingen rekening ga houden ik er nog meer mee bezig ben dan nu al het geval is.. dus ik drink tot eisprong en dan niet meer.. mr 1 glaasje kan volgens mij niet echt kwaad omdat je nog niet meteen een bloedbant hebt..veel plezier op het feestje
Tja een gevoelig onderwerp denk ik. Ik ben geen zuiperd maar ik stop niet met het drinken van een wijntje in de klus-tijd. Zo af en toe een wijntje mag best en uiteraard zodra ik weet dat ik zwanger ben geen alcohol meer voor mij.
Zo herkenbaar. Je gaat met steeds meer dingen rekening houden. Je hoofd zegt dat je er niet zo mee bezig moet zijn, maar je hart EN hormonen!! denken daar anders over
Vanaf het moment dat we probeerden zwanger te worden geen alco geen drugs zelfs geen koffie En nu nog steeds zo
Gewoon lekker een glaasje drinken, is helemaal niet erg. Ik heb het aan mijn gyn gevraagd en toen was ik bezig met ovulatieinductie, ik vroeg het dus omdat de kans groot was dat ik zwanger was (wat ook die ronde zo was) hij zei ; Dat je drinkt, een broodje filet american eet of wat dan ook, daar stop je gewoon mee als je posi test, daarvoor geen enkel probleem. Overigens gaf hij nog aan dat een glaasje drinken tot 9 weken sowieso geen kwaad kon. En heb dit aan een andere gyn gevraagd en deze bevestigde het verhaal. Overigens zou ik me schuldig voelen na een posi test om een sigaretje te roken of een glaasje te drinken, maar ik denk zolang je niet weet of je zwanger bent, dat je best van het weekend lekker een glaasje (of 2 of 3) kan drinken! Enne... hopen dat je het weekend daarop weet dat je geen glaasje meer mag drinken he!! Haha.. succes!
Eén glaasje zou ik ook wel doen, denk ik. Ik ben sinds vorig jaar juli gestopt met de pil en in dec. had ik een posi-test en heb ik niks meer gedronken. Helaas werd dat een MK en nu mag ik opnieuw beginnen met wachten. En een glaasje in het weekend gaat er bij mij wel in.
Dit vertelde mijn gyn ook, In het begin wel wat rekening gehouden met eten en drinken. Maar kwam daar snel op terug aangezien het bij ons 2 jaar heeft geduurd voordat ik zwanger was. Dronk dus gewoon alcohol tot aan de posi test en ook gewoon alle eten