Hoi, Vandaag zou ik mijn menstruatie moeten hebben. Ik heb altijd zo een 2 dagen van te voren bruin(oud) bloed voordat het echt doorkomt en ongi krampjes. Nu heb ik dit sinds vrijdag al. Het bruine afscheiding was al weinig en nu bijna helemaal niks meer. Ook heb ik geen krampjes meer. Wie heeft dit ook weleens gehad, dat het bruine afscheiding minder werd en krampjes weg en dan toch een dag of 2 dagen erna het begin van de menstruatie ?? Mijn menstruatiecyclussen worden sinds de laatste paar maanden steeds langer en zit nu op dag 39 en zou vandaag ongesteld moeten worden. Ik zit er zo op te wachten want vanaf de komende cyclus willen wij voor een kindje gaan !! Bedankt
Ik heb hetzelfde. Normaal voorafgaand aan mijn menstruatie heb ik 2 dagen bruin bloed, daarna zet het echt door. Ik heb vrijdag en zaterdag wat bruin bloed gehad, daarna is het verdwenen en tot op heden geen menstruatie. De krampen zijn echter niet verdwenen, die zijn gewoon volop aanwezig. Ik kan je niet helpen door te vertellen wat t betekent, kan je alleen vertellen dat ik het ook heb
Ts sorry voor jou heb ik geen antwoord. Voor adinka wel omdat je netjes temperatuurt. Adinka jouw eisprong was pas cd 21 niet waar kruis nu staat de spotting was dus 4 en 5 dpo en zou zomaar van een innesteling kunnen zijn. Je zit nu dus op 8 dpo even afwachten nog. Aangezien een innesteling niet persee door hoeft te zetten.
Hier helaas hetzelfde in oktober een hysteroscopie gehad na een MA daarna vrijwel meteen de menstruatie op gang. 28 dagen later begint mijn menstruatie weer op 14 Nov. Nu nog steeds maar een heel klein beetje bruinig goed steeds.. geen idee wat ik ermee moet..