Hoi allemaal, Sinds een jaar proberen ik en mijn vriend zwanger te raken. Na een missed abortion (curretage) en een miskraam zakt de moed in mijn schoenen. Nu heb ik sinds 2 a 3 dagen steekjes/speldenprikjes in mijn onderbuik. Dit zit vooral links bij mijn baarmoeder. Ook ben ik veel moeier de afgelopen dagen en een beetje emotioneel. Ook heb ik al bijna een week last van darmen :/ Over vijf dagen zou ik ongesteld moeten worden. Maar pfffff wachtenvalt vies tegen zeg. Iemand ervaring met deze symptomen? Zou het?
Vanaf 6DPO had ik wat steekjes! Voornamelijk links ook Hopelijk bij jou ook een goed teken! Symptomen als vermoeidheid en emotioneler zijn herken ik niet van zo vroeg, dat kwam véél later pas (met 8 weken meer moe en emotioneler pas met een week of 18)
Beide herkenbaar! Een week voor NOD was ik echt zooo onredelijk.... en steekjes kreeg ik een paar dagen voor NOD! Ik zal voor jullie duimen! Misschien bij 4 NOD alvast zo'n vroege zwangerschapstest proberen?
Nu ik erover nadenk... precies 5 NOD steekjes gehad! Dus wie weet bij jou ook een goed teken! Fingers crossed!!
Bedankt voor jullie reacties. Vandaag een aantal keer een behoorlijke steek bij mijn baarmoeder. Ik wil eigenlijk nog geen test doen omdat het nog zo vroeg is. Maar moet me behoorlijk inhouden