Ja het is echt een droomkind zo op deze manier! ik legde haar eventjes op mijn bed neer omdat ik even haar bedje moest verschonen, ik verwachte gekrijs maar ze keek me alleen maar aan hoe ik bezig was... en telkens als ik omkeek en tegen haar praatte kreeg ik de meest grote lachjes ooit! Helemaal van oor tot oor! Zoo geweldig! (ik zit inmiddels al aan een heerlijk zelfgemaakt ontbijtje en saar slaapt lekker verder!) SUPER Alsof sinterklaas stiekem mn kind heeft omgewisselt vannacht
Top ben blij om te horen dat het goed gaat met die kleine.. Oja die van mij heeft ook als ze een aaf darmkrampjes heeft gehad de dag der na een poepdag...dan idd zit ze helemaal onder en heb je der net verschoont gaat ze weer..want poepen in een schone luier iets lekkerder bestaat toch neit hahahahha... Ik altijd met een pittenkruik als ze last had op der buikje leggen in je armen wiegen als ze der erg veel last van heeft krijgt ze miss ook het gevoel van geborgenheid en je blijft ook wakker omdat jezelf rechtop zit na een half uurtje sliep ze dan weer heerlijk.
Sorry... Ik begreep echt uit je verhaal dat je het al gaf... Misschien moet ik op lees les... Maar ik lees een eindje verderop dat het na het poepfestijn beter gaat... Gelukkig! Ik zie het wel helemaal voor me, hoor... Mama helemaal onder de poep...
Haha nou ik zie het niet alleen voor me ik RUIK het nog als ik eraan terug denk. wat een poepfestijn joh! de wasmand was leeg die ochtend en aan het eind van de ochtend was die vol...
Lees dat 't al beter gaat. Wat wij deden tegen de krampjes: - een hotpack tegen d'r buikje aanhouden (zo'n gel-ding die je in de magnetron of in warm water warm kan maken) hoesje erom heen en op d'r buik. Vaak nog een pink erbij in d'r mond en dan werd ze rustig (ze wilde geen speen). - inderdaad voeding tegen spugen en krampjes (van Friso). Hier begon ik pas mee toen de krampjes al minder waren (toen ging ik de BV afbouwen) en heb deze voornamelijk gekozen omdat ze heel veel spuugde. Maar de voeding is er dus wel voor 0-6 maanden. - Tijdens het verschonen even de thermometer tussen d'r billen (ontluchten). Niet te vaak, anders wordt de boel daar lui, maar om van de ergste krampjes af te komen werkte het erg goed. Succes ermee!