Enorme dip na eisprong

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door cheriseken, 22 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cheriseken

21 aug 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kunnen jullie eens naar mijn tempkaartje kijken, en zeggen wat jullie er van vinden ?
    zou de eisprong effectief geweest zijn op 15/12 of niet ?
    Die temperatuur lijkt mij nu niet overdreven hoog...

en dan die enorme daling op 5dpo. wat wil dat zeggen ?

2. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.891
    113
    Noord-Holland
    ik denk vooral: in je vorige kaartje zat ook zo'n dip op 5dpo en daarna kwam er een plusje :)
    lijkt me te vroeg voor een innestelingsdip, maar misschien gewoon een kouder dagje? ik heb ook wel eens een dpo dag met een lage temp en ga ervan uit dat dat gewoon de natuur is :)

3. cheriseken

21 aug 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik hoop ook dat er een + je mag volgen volgende week.
    heb geen geduld meer om te testen

4. willemijntjes

willemijntjes Niet meer actief

wat is de innestelingsdip?

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    #5 charity2010, 22 dec 2011
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
    Je kaartje zit wel gewoon boven de stippellijn dus dat zit wel goed denk ik. En wie weet is het indd wel een innestelingsdip :). Gezien je vorige kaartje, ziet het er iig veel belovend uit!

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Dat wil zeggen dat je temperatuur omlaag gaat op de dag dat het eitje zich innesteld. Als je eitje zich bijv. morgen gaat innestelen, kan het zijn dat je temp omlaag gaat, een eenmalig dipje.. Hoef je trouwens niet persee te hebben hoor, ik heb ze ook nog nooit gehad en ben toch al 3x zwanger geweest...

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Is toch ook niet te vroeg voor een innesteling? Je eitje kan volgens mij op 5dpo al nestelen hoor.. Aldus internet iig.. Ik heb bijv. 16 dec mijn ei gehad en volgens Wanneer gaat het eitje innestelen? heeft mijn eitje zich de 21e genesteld (als die bevrucht is natuurlijk), dus 5dpo.

8. cheriseken

21 aug 2011
    94
    0
    0
    NULL
    NULL
    laat het ons hopen hé :)
    nog paar dagen wachten vooraleer we kunnen testen.

heb nu vandaag mijn temp 3 keer gemeten :$ op welke moet ik mij nu baseren..
    eerste keer was rond gebruikelijke uur, maar was toen eigenlijk zo al tijdje aant draaien en keren --> temp 36,52 (dus gedaald)
    dan terug in slaap gevallen en wakker geworden rond 9u --> temp 36,85 (enorme stijging)
    en dan gewoon voor de fun nog eens gemeten beetje later --> temp 36,92
    heb in FF mijn 2de meting ingevuld omdat deze echt na een slaap gemeten is, maar heb die andere ook bijgehouden. Ga zien wat de temp morgen geeft en dan desnoods die van vandaag aanpassen

Deel Deze Pagina