hallo allemaal, Ik heb een vraagje Mijn buurtvrouw is gelukkig zwanger geraakt. (met behulp van ivf) Een week later kon zij al posi testen met een thuistest. Kan het zo zijn dat jena een medische bevruchting sneller HCG aanmaakt, of zou je altijd na 1 week al moeten kunnen testen? Ik snapte er helemaal niets van. Dat ze zo snel al duidelijkheid had... Wie weet hoe dit zit? Groetjes kit
Bij ivf wordt er een embryo terug geplaatst toch? wij hebben na eisprong nog een week nodig voor bevruchting, reis van eileider naar baarmoeder en dan pas innesteling.. ook wij testen een week na innesteling. Zij slaat de eerste week over.. groetjes
In principe kan het niet, alleen al door de Pregnyl die je hebt/nog gebruikt. Twee weken na de tp mag je testen, eerder niet. Misschien heb je haar verkeerd begrepen? Of je ze heeft inderdaad toen getest en positief getest vanwege de Pregnyl. Dat ze zwanger bleek hoeft dus niks te maken te hebben met die posi test. Is het nog een beetje te volgen? Elmo
Zou het niet anders uit kunnen leggen dan Elmo wil alleen maar zeggen dat het absoluut geen domme vraag is hoor. Niet meer dan logisch dat je niet snapt dat ze zo snel al positief test. In de pregnyl zit dus ook HCG en als je dus te vroeg zou testen zou dit een vals positieve test kunnen zijn. Zie dat je zelf ook 4 dagen overtijd bent, spannend?
Oh, ik vind het ook zeker geen domme vraag hoor....ging zo op in de uitleg dat ik dat vergeten ben te zeggen
Snap ik wel hoor ....het ging haar ook om het antwoord op haar vraag en die kon je prima uitleggen toch?!
Hoi Hoi, Ik ben het helemaal eens met Elmo en Aldonza. De pregnyl zit vaak wat lang in je lichaam dus na 2 weken wordt de test pas betrouwbaar. Enne, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden. Groetjes, Elvira
Ik begreep jou wel Aldonza. Maar door jou stukje bedacht ik me dat ik niet eens op de titel van dit topic was ingegaan....het was dus meer een toelichting van mijn kant
Nee hoor Natasja! Ook ik vind dat niet dom! Het zou wel logisch zijn zoals jij het beredeneerd....had er zelf niet opgekomen denk ik Maar wel super stoer dat je er nog even op terug komt! Knuffie Elmo