is een late innesteling mogelijk?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Anoniempje1608, Mar 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniempje1608

Anoniempje1608 Nieuw lid

Mar 16, 2015
    1
    0
    0
    Breda
    Hallo,

Ik had een vraagje.. 21 februari was de eerste dag van mijn huidige cyclus.. Nou heb ik 3 maart (dag 10) een positieve ovulatietest gehad.. Veel geklust rond die tijd.. Nou was mijn cyclus altijd jarenlang 29 dagen.. Twee maanden geleden veranderde dit dus naar 27 waarvan de laatste week heel de week bruin bloed bij afvegen verder geen klachten.. Alleen nooit eerder gehad.. Vorige maand werd mijn cyclus dus 25 dagen en wederom laatste week hele week bruin bloedverlies verder geen klachten.. Nu is het zo dat ik weer ben uitgegaan van een cyclus van 25 dagen.. Dus zou morgen mijn nod zijn.. Heb al sinds vrijdag menstruatie krampen zonder bloedverlies(wat ik twee maanden ervoor dus wel had en de krampen herkende ik niet echt) Nu had ik vanmorgen 1 dag voor nod bruin bloed verlies.. en nu is het weer weg.. Nu kan het zijn dat later deze dag of morgen alsnog mijn menstruatie doorbreekt.. Maar is een late innesteling mogelijk? dat ik toch rekening moet houden met een cyclus van 29 dagen? Dan zou mijn nod dus 21 maart zijn.. Kan een innesteling zo laat zijn? En hoelang duurt zo'n innesteling? Aangezien ik op dag 10 al een eisprong heb gehad vroeg ik me dus af of het niet allang ingenesteld had moeten zijn.. kan verder niet echt info vinden op internet.. heb me al voorgenomen aan een nieuwe ronde te beginnen (ronde 4 word dat) maar wil zoveel mogelijk info opdoen wat de mogelijkheden zijn.. Sorry voor de lange lap tekst:).. Hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben ervaren!

B.V.D. Anoniempje!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Anoniempje1608,

een innestelingsbloeding is vaak rond je NOD, dus dat kan toch kloppen mocht je zwanger zijn. Het is juist goed om uit te gaan van je kortste cyclus, anders misschien je je eisprong misschien. Ik zou het toch deze ronde nog niet opgeven hoor. Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar het bruinverlies kan toch ook gewoon een voorbode zijn van een naderende menstruatie. Spannend!

Groetjes Brigitte

Share This Page