hallo dames ! met hoeveel weken kregen jullie een buikje? ben er erg nieuwschierig naar ! *foto's vind ik ook erg leuk om te zien ! oh en dit is mijn buikje 7 weken ! ; Bekijk bijlage 147815
Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger en je ziet bij mij echt wel een buikje. Het is wel mijn tweede zwangerschap, dat scheelt. Als de buren een beetje opletten is het zo te zien...
1e zwangerschap vanaf 25 weken (ik kreeg ook de vraag of ik wel zeker wist dat ik zwanger was) Nu de 2e is nog afwachten, nu in elk geval nog niks te zien....
Dit is mijn eerste zwangerschap en kreeg al een buikje met 8/9 weken zie album kan nu alleen een buikje vinden van 10 weken: Bekijk bijlage 147813 Maar als je eenmaal een buikje hebt gaat het hard hoor kijk maar naar mij dit is 9 weken later:
1e zw schap weet ik niet meer, maar ik dacht rond 15 weken, nu met 9 weken al! Kon mijn gewone kleren al niet meer aan!
Met 6 weken al een behoorlijk aanwezig buikje! Is wel al mijn 3e zwangerschap. Ik vind het absoluut niet erg...
Na de plus op de test ontplofte mijn middel Ook wel mijn tweede kindje en ik heb een diastase die niet dicht is gegaan na de geboorte van mijn eerste... Foto van 8 weken van nr 2!
Dat werd mij ook gevraagd, kan er nu wel om lachen maar vond het toen eigenlijk helemaal niet leuk. Buikje begon ook pas met een maand of 5-6 zichtbaar te worden.
Met 8 weken begon mijn buik te groeien! Eerste kindje. Ik heb alleen vanaf 9 weken pas foto's gemaakt. Bekijk bijlage 147826
heb geen foto nu, maar bij mijn eerste zwangerschap begon je het een beetje te zien na de 14e week. en bij deze zwangerschap begon je het al met 8-9 weken goed te zien...
bij mij begint mijn buikje nu echt te groeien. Heb net een foto gemaakt. 7+4. Vind ik nog best snel. Het is ons eerste kindje
wat leuk jij bent net zo ver als mij! alleen jij heb al meer een buikje dan mij hihi, ik heb 06-05 alleen mijn intake. in mijn 10e week krijg ik mijn eerste echo !
Wat leuk! Vind je de echo ook zo spannend? en ben ook wel benieuwd naar jouw buikje dan.. beetje vergelijken
jaa ik vind het zo spannend! ben zo nieuwschierig! wij denken ook dat het een meisje word. ik hoop dat ik een vervroegde echo krijg want ik heb steeds bruinverlies dus ik maak me best wel zorgen. mijn buikje is nog heel pril! Bekijk bijlage 147858