Hoi, Is het slecht, onverstandig om een kruik op je buik te leggen in het prille begin? Tegen de buikpijn....
Volgens mij niet hoor. Heeft mijn verloskundige mij vandaag nog aangeraden, omdat ik zo'n last van krampen heb.
Ik denk dat het niet zo goed is.. Missvhien gaan de krampen ook over als jee de kruik op je rug legt..
Dat is absoluut geen enkel probleem hoor! Zolang jij je velletje er niet aan brand is er niks aan de hand!! lekker doen, heeft mij ook meerdere malen krampen bespaard! xxx
Mij was verteld door de verloskundige dat je dat beter niet kan doen bij een prille zwangerschap, net als een te warm bad.
Volgens mijn verloskundige is het ook niet verstandig helemaal in het begin (had ook veel krampen). Wel lastig dat de experts het er kennelijk niet over eens zijn of het nou wel of geen kwaad kan . Maar bij twijfel zou ik het toch maar laten. Een niet al te warme kruik kan denk ik wel, maar dat helpt dan misschien weer minder goed.
Hmmm verschillende meningen... Ik doe t maar niet dan, tot ik de gyn gesproken heb. Hopelijk houdt de pijn een beetje zn gemak TOT 5-10....
Vreemd zeg. Mijn verlokundige raadde het ook aan, toen ik harde buiken had. Nu is dat niet het begin, maar het lijkt me weinig kwaad kunnen als je kind nog achter je schaambotje zit. In het begin gebruikte ik vaak een pittenzak uit de magnetron...
Aangezien de meningen zoooooo uiteen lopen, wacht ik toch even op de mening van mijn gyn af. Maar toch super bedankt voor de reacties!