Enorme drukke baby.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dot, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik opende pas al een topic over het heen en weer slaan met het hoofdje dat mijn zoontje van 7 maanden doet. O.k. ik las al dat veel baby's dat doen, gelukkig.
    Maar dit hoort er ook nog bij ;).
    Mijn grote zoon van 8 was als baby wel beweeglijk maar deze lieverd van 7 mnd spant wel de kroon.
    In mijn buik voelde ik hem al elk uur bewegen, en nu trappelt ie ook de hele dag met zijn beentjes. Als ik hem verschoon, trapt ie zo stevig in mijn buik dat ie omhoog vliegt, op schoot is ie maar aan het draaien om eraf te komen, in de wipstoel ook de hele tijd aan het trappelen enz enz.
    Hij ligt geen moment stil.
    Geef ik hem de fles zit hij constant in mijn gezicht en haren te graaien.
    Hij kan zich overigens wel een tijdje concenteren op een speeltje.
    Meer mensen met zo'n druktemaker? Misschien tips?
    En als ie straks gaat lopen, HELP.........:$:D
    Kan een kind ook rustiger worden naar verloop van tijd?

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Hier ook wel een druktemaker. Zit geen moment stil maar kan zich wel goed amuseren gelukkig. Fles geven is een drama, wij doen het nu zo dat ze op tafel ligt (op een dikke handdoek) en niet afgeleid wordt. Zo kijkt ze naar het plafond en draait ze niet ondersteboven om alles te kunnen bekijken. Met een doekje in haar handjes gáát het dan nogal, het is niet geweldig maar alles beter dan dat gedraai op je schoot en dan meer dan een uur over een fles doen :x

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier ook zo'n druktemakertje, al sinds haar geboorte. Zit idd geen moment stil. Bij mama op schoot? Wat is dat? Ze is nu 15 maanden en alhowel ze wel iets rustiger geworden is blijft ze echt heel erg druk.

En idd, berg je dan maar!:D

4. Verschonen: Omrollen
    Flesje: Hoofd alle kanten op draaien
    Slapen: Draaien, grijpen, trekken

Hier dus ook zo'n druk mannetje, die ook nog eens enorm sterk is ;)
    Ik heb er af en toe serieus moeite mee om 'm in bedwang te houden.
    Als ie echt boos is houdt ie z'n hele lijfje stijf en zet ie zich van me af met z'n armpjes en beentjes.

Overdag wil meneer ook geen moment liggen, maar alleen maar zitten, en het liefst staan (Nog niet eens 4,5 maand en hij staat al zelf, ik hoef alleen z'n handjes vast te houden ;))

Ik zou ook best weten of er iets aan te doen is, want ik heb echt geen moment rust :p

5. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Heeel herkenbaar, inderdaad ook enorm sterk en steeds willen zitten en meer meer meer willen dan dat stomme liggen!

6. Stiekem ben ik er best trots op dat 'die van mij al zoveel kracht heeft', maar het is ook zo enorm lastig :p

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Herkenbaar, hier was Kevin ook geen knuffelbaby die lekker op schoot bleef zitten. Altijd onderweg of ergens naartoe en heel sterk en snel op motorisch gebied. Vaak merk je dat ze wanneer ze kunnen kruipen en lopen dat ze ook wat meer rustige momenten hebben. Hun energie kunnen ze tenminste kwijt in die activiteiten. Nu is mijn zoontje ruim 21 maanden en nog steeds erg energiek en actief en nu zit er net zo'n druktemaker weer in mijn buik. Can't wait....:D

Deel Deze Pagina