merk bij m'n dochtertje dat ze bij bepaalde mensen niet echt wil zitten, dan zet ze het echt op het krijsen, zit ze daarna bij mama/papa of in de box is er niks aan de hand. dit al vanaf dat ze baby is, heb het in de gaten gehouden en het komt vaak voor bij dezelfde mensen. vind het zo vervelend voor ze, maar ik denk dat m'n kleine meid onrust voelt waneer ze bij hun zit, dus dan maar liever niet. Het is trouwens vaak bij mensen die het allemaal beter weten, en alsmaar met goede adviezen komen, je moet nu zus, je moet nu zo, zou je niet een ... , ze begint eenkennig te worden... bla bla bla wordt er gek van! hebben jullie kindjes dit ook?
ja mijn kindje heeft het ook, en niet zo'n klein beetje, soms draait ze zelfs haar gezichtje weg en begint dan te krijsen als iemand aan haar zit (haar wangetje of zo) en ze is pas 3 maand, dat wordt nog wat als ze ECHT eenkennig wordt, pffff.
Is heel gezond hoor; dan hecht ze zich aan jullie. Kan idd vervelend zijn voor andere mensen, maar niks aan te doen. Hou haar maar lekker bij je en laat haar haar 'eigen grenzen' bepalen.
Hier precies hetzelfde. Het is soms zelfs zo erg dat hij al begint te piepen als bepaalde mensen alleen maar in de buurt van zijn box komen En inderdaad, vaak doet hij het bij mensen die ik zelf ook irritant vind. Het is echt een kind van zijn moeder
Hier ook helaas.. Bij mijn vader nog wel Hij is juist een van de rustigste personen die ik ken, bemoeit zich totaal nergens mee en is echt hartstikke lief voor Soraya. Helaas denkt Soraya hier heel anders over en begint ze altijd te krijsen zodra mijn vader haar alleen al aankijkt. Ik hoop dat dit nog een keer weer over gaat want mijn vader voelt zich echt een beetje ongelukkig hierdoor. Als ik die teleurstelling in zijn ogen zie, kan ik spontaan gaan huilen hoor!
Hier een voorkeur voor vrouwen, en bij mannen is het brullen. Bij papa gaat het goed zolang ik er niet pal naast zit, maar bij de opa's is het niet OK. De oma's wel. Bij de gastouder zelfde verhaal: de man van de gastouder moet ook niet TE dicht in de buurt komen, Zolang ze op schoot zit bij mij, gastouder of de oma's zijn de mannen wel leuk. Als ze maar niet bij ze op schoot hoeft. En waar dat vandaan komt? Joost mag het weten!
Heb ook een voorkeur voor bepaalde mensen en zou bij sommige anderen ook niet op de lip willen zitten (om niet te zeggen op schoot) Heel normaal, toch?