Zelf heb ik ook enorm veel last van zware hoofdpijn momenteel. Heb de gyn opgebeld van hoe of wat met paracetamol enzo. Die zei tegen mij dat wanneer het echt niet te houden is ik er wel eentje of 2 kon nemen. Maar het liefste eigenlijk helemaal niks! Vind 6 daarom dus ook best veel,had gehoord dat het niet goed is om die 'troep' te slikken tijdens je zwangerschap.
Ik weet niet hoe je je nu voelt? Ik heb al een week of 4 een zware verkoudheid, zonder koorts. Hierbij ook behoorlijk last van hoofdpijn, drukkend gevoel voornamelijk op mijn bovenkaak en groen neusslijm. Verder ook wanneer ik mijn neus snuit dat mijn oren open en dicht klappen met als gevolg, sterretjes en duizeligheid (dit komt denk ik door het evenwichtsorgaan dat een beetje onder druk staat nu). Dit alles herken ik nog van mijn eerste zwangerschap waarbij ik in totaal 6 weken (tot aan de bevaldatum) mee heb gelopen. Ik ben bang dat ik dus tot 15 maart hiermee rondloop... Zolang je bloeddruk goed zou ik me niet meteen zorgen maken als de huisarts dit ook niet doet, maar bij enige twijfel altijd bellen!