Enorme kans maar moet schatje 1 week missen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ellen30, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Even een rare vraag, maar ik kan voor mijn werk in februari 1 week naar Zuid-Afrika. Nu moet ik vandaag, uiterlijk morgen, laten weten of ik mee ga. Ik wil heel graag want zo'n kans krijg ik niet meer, maar dan moet ik wel mijn zoontje 1 week missen. Misschien flauw, maar dat lijkt me toch moeilijk. Hij is goed af bij zijn papa, maar hij is dan nog maar 5 maanden. Aan de andere kant, het is maar 1 week.
    Wat zouden jullie doen?

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Doen meid,

Als papa het goed doet met je kleintje. Why not?
    Tuurlijk zal je hem verschrikkelijk missen! Ik weet niet of je dit zelf aankunt?

3. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Dat weet ik ook niet. Maar het is zo'n kans. Het is eigenlijk een enorm luxeprobleem, maar ben bang enorm heimwee te krijgen naar mijn kindje.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Eerlijk? Ik zou het echt niet kunnen.

5. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Het zal best ff moeilijk zijn, maar ik zou het toch doen als ik jou was.
    Als je baby in goede handen is bij papa, is alleen maar mooi toch.
    Dan weet de papa ook van all the ins and outs.

Doen doen doen.

6. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik zou ook niet een week weg kunnen. Misschien als hij wat ouder is maar nu zou ik alleen maar aan thuis denken. Maar als jij denkt dat je er geen moeite mee hebt dan zou ik lekker gaan.

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zou gaan. Je zegt zelf dat het een enorme kans is en hij is in hele goede handen. Je moet je er wel goed bij voelen anders heb je er alsnog niets aan. Ik zou mijn zoontje enorm missen maar ik zou er ook net zo goed van de reis kunnen genieten. Ik zou dus gaan als ik zeker weet dat hij in goede handen zou zijn. Succes met je beslissing!

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik zou zelf niet een week zonder onze zoon kunnen. Maar dit is echt een persoonlijke keuze, en ik denk dat je die alleen zelf kunt maken.
    Iedereen denkt er toch anders over? Het heeft vrijwel geen nut om hier naar meningen te vragen. Je voelt het zelf het beste.

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik zou het niet kunnen en ook niet willen.
    Ga liever met het hele gezin op pad.
    Mijn man zou trouwens ook geen week vrij kunnen krijgen; zijn vakantiedagen zijn al op voor dit jaar.
    En nog het belangrijkste: zie banner.;) Dat zou ik er niet voor opgeven.

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Het is inderdaad een persoonlijke keuze. Ik zou niet gaan hoef er niet eens over na te denken. Ik moet eerst maar eens een nachtje zonder hem kunnen

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik heb het wel gedaan. Wij gingen met ons werk ook een week weg, naar Italië. Mijn zoontje was toen 6 maanden. Mijn vriend was de dagen ervoor vreselijk ziek geweest (griep) dus het was nog maar de vraag of ik überhaupt wel weg kon.

Een week is lang en de eerste keer zonder je kind is vreselijk, maar je kind mist jou niet. (Klinkt keihard, maar zo bedoel ik het niet). Toen ik weer op schiphol stond dacht ik dat mijn zoon in tranen zou uitbarsten en mij vreselijk stevig zou vast pakken. Helaas lag hij lekker in zijn maxi cosi te knuffelen met zijn knuffel en gaf hij me af en toe een tevreden blik.

Als jij naar Zuid-Afrika wilt moet je het gewoon doen. Je hebt 4 maanden om er naar uit te kijken en aan het idee te wennen. Maar merk je dat je gelukkiger wordt van het idee om thuis te zijn voor je kind, dan weet je dat je daarvoor moet kiezen.

Succes!

12. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    Ik zou het persoonlijk ook niet kunnen om een week mijn zoontje te missen en zeker niet voor een reis met werk... Zo'n reizen wil ik met mijn gezinnetje beleven. Maar dat is persoonlijk. Jij moet doen wat jij wil! Als jij dat als een 'kans' ziet moet je het grijpen.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zou het zelf niet kunnen, maar als 't voor jou goed voelt zou ik 't gewoon doen.
    Hoe staat je vriend er tegenover?

14. Mamavan

Mamavan Actief lid

27 mrt 2009
    137
    0
    0
    Pff eerlijk?
    ik zou dat niet doen, no way...
    Vorig jaar zijn we naar Venezuela op vakantie geweest, en mn moeder bood aan op de kleine te passen zodat hij niet al die uren in t vliegtuig hoefde.......
    Echt niet, klink heel ego maar stel er gebeurd wat!:$
    dan wil ik het gezin compleet hebben.......

mamavan

15. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik zou het ook niet kunnen, maar het blijft een persoonlijke keuze.

Dat baby's je niet missen is naar mijn idee niet zo. Ze uiten het misschien niet op de manier waarop jij het verwacht, maar ze merken echt wel dat je er steeds niet bent. Ik merk het nu al na een dag werken, dat Thijs me anders aankijkt en veel sneller lacht alsof ie blij is me weer te zien.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou het denk ik wel doen. Zuid-Afrika is zoooow prachtig. Geweldig land en je voelt je er zo vrij. Je moet het echt gezien hebben. Tuurlijk is het moeilijk... mijn dochter is nu bijna 5 maanden, maar een week is zo om!

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als ik je berichtje zo lees en het is iets waar je toch wel naar uitkijkt, dan zou ik het denk ik doen.

Ik zelf moet er ook niet aan denken -er is ook niets leuk genoeg, om m'n dochter een week voor alleen te laten -dat gevoel is er simpelweg niet.

Anderzijds: Binnenkort heb ik een leuk dagje met m'n werk, en daar kijk ik enorm naar uit! En pas later besefte ik eigenlijk van 'he, hoe zou dat gaan, zo'n héle dag zonder m'n dochter?' En op dat moment besefte ik ook dat het leuk genoeg was om m'n dochter overdag te missen.
    Nu is dat maar een dagje, een week is heel wat anders, maar als je het heel graag wil? Er is natuurlijk een hoop afleiding, je hebt vast ook weinig tijd om je kindje te missen en je kan er nog even naartoe leven.

18. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    gewoon gaan. Wat mis je nou helemaal van zijn ontwikkeling in 1 weekje? Het is misschien een beetje lastig voor je gevoel om hem zo achter te laten, maar bereid je man gewoon goed voor, en zorg voor achtervang (zoals opa's en oma's?) die je man kunnen ondersteunen!!! Dan ga je geruster op pad.
    Jij mist pas echt wat als je niet een weekje naar zuid-afrika gaat!

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Gaan!!

Tuurlijk is het moeilijk, en je zult ook echt wel wat traantjes om hem laten, maar jeetje wat een kans!

Weet niet of je internetverbinding hebt?? Msn en een webcam lijken mij dan een prima oplossing!

Succes met beslissen hoor!

20. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Mijn collega's zijn vorige maand een week op studiereis geweest. Ik ging niet mee, omdat tijdens de planning ik er nog vanuit ging dat ik borstvoeding zou geven. Dit was niet zo, maar mijn man had geen vakantiedagen meer. Komt bij dat ik nog in mijn verlof zat. Achteraf vind ik het wel erg jammer dat ik niet mee ben geweest. Tuurlijk had ik mn meisje wel gemist, maar het was wel een toffe ervaring geweest!
    Ben zelf in Zuid Afrika geweest, en dat is echt zo mooi!!!
    Tja, het moet goed bij je voelen. Ik snap het als je niet gaat, ik ben ook niet gegaan. Ik hoop alleen dat je achteraf geen spijt krijgt.....

Deel Deze Pagina