Hi dames Hopelijk weet iemand het antwoord die bij een bank werkt Mijn partner krijgt normaal altijd 15e van de maand zijn loon nu valt dit in het weekend, wij vermoeden dat het vandaag is overgemaakt wordt het dan morgen goede vrijdag wel bijgeboekt? Ik weet wel dat als je het morgen overmaakt het dan niet verwerkt wordt.. maar ik heb dus geen idee als het vandaag gedaan zou zijn of het dan e bijgeschreven wordt morgen..
Nee is dan pas maandag. Morgen zijn er geen banktransacties. Mijn man heeft zn loon vandaag gekregen ipv de 15e.
Dan hebben wij het luxe.. als de betaaldatum on het weekend of met de feestdagen valt, wordt het de dag ervoor overgemaakt. Zodat iedereen met de feestdagen of voor het weekend hun loon heeft ontvangen. Mazzel dat ik degene ben die het overmaakt, maar wel erg fijn met zon baas
Dat is wel fijn ja! T is ook niet heel erg dat het er niet is ma had er wel op gehoopt en hij werkt hier pas 4 maanden dus we wisten het ook niet. Scheelt dat ik wekelijks betaald krijg ma toch was wel fijner geweest als het er al geweest was van mijn vriend haha.
Logisch! Vreemd dat een werkgever daar niet over nadenkt. Kleine moeite om je werknemers dan een plezier te doen door het voor de feestdagen over te maken. Zo einde maand is dat altijd welkom 😊
Ja ach het is geen ramp haha. Ze hebben het vandaag overgemaakt zei me vriend dus zal dinsdag wel komen!