Enorme klit

Discussion in 'De lounge' started by KanjerB, Jul 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    [/quote]
    Je wond is open en dit is sinds net? Even het ziekenhuis bellen en vragen wat je moet doen.[/quote]

Ik heb het net gemerkt er zat zo een gaasje om opeens voelde ik dat mijn shirtje nat was dus ik keek en toen zag ik het:( Maar ik heb 6 van die kleine sneetjes het was zo een kijk operatie ofzo lacroscopisch of weet ik veel hoe dat heet het gaat maar om 1 wontje.

Ik heb het zh gebeld ze zeiden dat ik erg goed in de gaten moest houden of ik koorts heb/krijg en of ik ziek ga worden

2. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Als je koorts krijgt of ziek wordt, denken ze aan een infectie en moet je antibiotica gaan krijgen. Als je er alert op bent, ben je er snel bij en is het niks om je zorgen over te maken.

3. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    En gewoon een schoon gaasje opdoen elke keer als het weer is doorgelekt.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik heb het even schoongemaakt met Streilon.

Maar ik vind het wel een eng gezicht hoor blehhh

5. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    deed dat geen pijn?

6. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Denk je dat het wondje is gaan wijken doordat je met de klit op je hoofd (even duidelijkheid scheppen ;) ) bezig was?

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

Nee. nee helemaal niet want ik heb me nog niet echt bezig gehouden met de klit. En dat sterilon ik heb het op een doekje gedaan het brande wel eventjes maar echt pijn was het niet.

8. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Toch maar even bellen.. :(

9. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Als mijn haar enorm in de klit zit doe ik er veel cremespoeling in en probeer ik het onder de douche (echt onder het water) al met een borstel er doorheen te gaan.

Vaak is het dan zo gepiept.

10. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hou het in de gaten en veel succes met je haar.

Als je het niet vertrouwt, gewoon weer bellen hoor!

11. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    (Ik dacht het trouwens ook bij het onderwerp.... :().

Maareh, waarom koop je geen haarmasker? Het hoeft geen dure te zijn, bij "de tuinen" of de drogist kun je voor een paar euro al een goeie kopen (ik heb zelf goede ervaringen met Garnier,maar die is best prijzig), goed insmeren, in laten trekken en uitspoelen.

Vervolgens gooi ik er een halve fles conditioner in en kam ik het onder de douche met een grove kam uit (net zoals Monika en dat werkt echt!). Ik weet hoe het is, ik heb namelijk heel dik en lang haar, dus ik krijg er weleens wat van,maar afknippen doe ik dan ook weer niet....

Succes met je wond meis, hou je het goed in de gaten?!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

De prijs maakt me niet echt veel uit als ik er maar vanaf ben. EN ik heb mijn wond schoongemaakt en hou het goed in de gaten. Bedankt meis ik ga ne even naar de ah ff rondkijken wat ik daar kan vinden

13. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb ook lang haar tot onder mijn rug, en mijn dochter idem. palmolive, is top spul. je hebt ook nog van guhl antiklitspray, is ook fijn. maar je moet zoas eerder gezegd van onderen gaan kamen, met veel geduld. en wat ook helpt ja onder de douche, maar lees dat je een wond hebt, dus dat zal niet zo fijn gaan.

en mischien een tip, draag je haar even in een vlecht zodat het niet weer gaat klitten, als je haar er lang genoeg voor is.

succes

14. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

Nov 19, 2006
    1,014
    0
    0
    wat ik altijd deed, als het echt heel erg was, wassen met wasbenzine, niet echt lekker maar ging altijd prima, en tegen woordig koop ik altijd van die onuitwasbare cremes, bijv, gliss kur of van andrelon, werkt ook heel goed, kam je er veel makkelijker doorheen,

maar ik heb wel een tip erbij, neem een borstel die klein is, op zak formaat, dat scheelt heel erg in pijn,
    geloof mij....

15. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik draag het ook veel in een vlecht, helpt heel goed ja idd.

Succes bij de AH meid, misschien kun je idd iets goeds vinden! :)

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Ik heb bij de AH Palmolive anti klit gekocht maar vandaag douchen zal niet lukken (gelukkig had ik vanochtend nog gedouched maar er mag absoluut geen zeep of wat dan ook op mijn wond komen. En trouwens wat heeft het hier enormmmmm geregend zeg blehhh blehhh we zijn samen met mijn man kledernat geworden. Zelfs tot ondermijn jas en truitje.

Manlief was zo lief dat ik met de paraplu mocht en hij is kledernat geworden hij ging er niet onder omdat het een kleine paraplu was

17. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat lief van je mannetje! :)

Heb je die klit al uit je haar gekregen meid?

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

Ik ga het vanavond proberen:)

19. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

Feb 6, 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Ben je al klit-vrij? Is het gelukt ?
    Chantal

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36

Het is wel minder maar niet helemaal klit vrij.
    Ik ben gister avond nogal ziek geweest moest zelfs s'avond's naar het ziekenhuis. ik ben nu enorm moe en heb erg buikpijn:(

Share This Page