Ja ik hebe en VIP sleeper maar niet de bamboo versie. Ik heb de teddyfleece en ben er wel heel erg tevreden over! Het is wel een herfst versie en je kunt er nog een (dunne?) in ritsen, maar die heb ik nog niet.
Bamboo of merino romper of pijama okk bij ikbenmama te koop of ergens anders. Hier ook zo maar in ergopuch en romper ze is tevreden gewoon. Op kamer 19 graden. Weet je zeker dat ze koud heeft?? Is beentjes koud dan in ergopouch?? Hier als ik openrits(ze slaapt in romper) beentjes zijn net kacheltjes of warme poffertjes ze wordt ook wakker snachts maar niet van kou En mijn meisje is echt aan warmte gewent we hebben thuis 21.5 overdag maar toch 3.5 tog is echt voldoende nu bij 19 graden nacht.. Dat lage temperatuur is raar ik zou naar ha gaan overleggen. Blijkbaar haar lichaam koelt te veel af dus als ik logisch denk bloed doorstroming niet goed of niet snel. Ik denk dat iets daar aan de hand is dan dat ze gewoon koud heeft. Want zoveel lagen aan en als je 20 grAden opzet moet echt echt voldoende zijn nu
Ik zou geloof ik ook even overleggen met de huisarts. Ze heeft wel wel heel snel koud. Misschien is er wel niets aan de hand, maar ik zou het even willen checken.
Heb vandaag overlegd met de huisarts en die vermoedt niets geks. Ze heeft het echt koud, beentjes zijn dan ook koud in de ergopouch. Een extra kacheltje willen we niet, we hebben gekeken naar dat soort dingen maar t voelt niet prettig. We zoeken het echt in kleding oid. Ik vind het zo raar dat ze het zo koud heeft, het cb sloeg steil achterover toen ik vertelde wat ze aan heeft als ze gaat slapen. Huisarts ook trouwens. Edit: over dat extra kacheltje. We hebben heel veel gestookt de afgelopen maand, cv in de nacht op 18 graden. Maar ze slaapt er niet beter door. Wij worden wakker met hoofdpijn van slapen in die warmte. Dus daar zijn we mee gestopt. Toen gekeken naar een extra kacheltje. Maar we kunnen niets vinden wat goed te reguleren is. Dus dat het zeker weten niet warmer wordt dan een bepaalde temperatuur. Oververhitting is iets waar ik nu al bang voor ben al zal t nu nog wel meevallen met ons ijskonijn. Dus met een kacheltje in dat kleine kamertje vinden we dat helemaal een risico
Ik ben destijds doorgestuurd door mijn huisarts naar de kinderarts. Dit om haar circulatie te controleren. Ze had ook soms blauwe handjes en voetjes. We hebben een echo van het hartje gehad enzo. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand. Ik zou er toch op staan om doorgestuurd te worden. Bij ons meisje bleek er niks aan de hand en nu ze ouder is is ze niet zo heel snel koud meer maar ze heeft nog steeds veel laagjes aan! Succes ermee!
Ze is tot een paar maanden geleden onder behandeling van de kinderarts geweest. Zou dit reden zijn om die weer eens te bellen? Overdag is ze nooit koud. Net bij het naar bed brengen was haar temp 37,4.