Maar vooruit wie koopt zijn kunstvoeding dan ook ergens anders als bij de apotheek, de supermarkt/drogist of nutricia zelf.
Grootste ellende is dat het hier in de buurt nu nergens te krijgen is en ik kan mijn kind toch moeilijk iets anders geven...
Niet als je kind Pepti nodig heeft en het gaat hier over pepti volgens mij. Maar goed, die voeding haal je uitsluitend bij de apotheek lijkt me en niet via derde verkoper.
Lekker simpel zeg. In iedergeval, ik bel de supermarkten van te voren op, dekamarkt heeft hier altijd eigenlijk wel, alleen is dat lopend niet te doen. Vind het belachelijk dat de mensen die het nodig hebben stad en land afmoeten. En nee ik ga niet overstappen, hij doet het eindelijk hartstikke goed op deze voeding.
Lekker makkelijk praten als je kind niet afhankelijk is van de pepti... Ze hebben hier nog hero, maar mijn kind ligt dubbel van de kramp bij élke wijziging van voeding, dus ja, zo'n overstap is wel een dingetje!
Bij supermarkt, apotheek en drogist kun je het gewoon kopen hoor. Via mp zou ik niet doen. Edit; oh ze verkopen het niet meer? En bv ook niet via Sorgente?
Sorgente ken ik niet, ik zal eens kijken. Hier in de buurt is de pepti al een week uitverkocht. Ik heb toevallig nog een pak 1 kunnen krijgen, terwijl we al over waren op 2. De verwachting is dat de nieuwe levering komt in de tweede week van juli!
Ik had en heb via sorgente of via de apotheek pepti en friso pep en friso allergy care altijd voor zeker 3 maanden voorraad in huis gehad, even hamsteren! Maar wel heel vervelend zeg als dit uitverkocht is, dan toch hero gaan geven!