Krampen aan rechterzijde baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeldou, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik heb sinds een paar dagen steeds aan de rechterzijde van mijn baarmoeder. Net of de baarmoeder daar samentrekt en naar beneden getrokken wordt.
    Ik kon amper rechtop staan en met lopen werd het wat beter.
    Wat zou dit kunnen zijn?

ook heb ik last van de zwangerschapsbroeken, heb nu een laag model met een redelijk strakke band over de buik. En als ik dan wat voorover zit dan knelt het, het doet zeer. Terwijl de maat verders wel aardig goed is hoor. rond de benen etc is allemaal goed en het is mijn normale maat.
    Groetjes Jeldou

2. Hope123

Hope123 Actief lid

9 sep 2007
    384
    0
    0
    Paarden en mn kids!
    Zeeland
    Ik heb de laatste week ook last gehad van wat pijntjes. Woensdag en dondernorgen toen ik wakker werd krampjes ahtig en vrijdag middag ook een vreemde ijn bij bewgeen en vandaag en andere dagen ook wat steekjes aan de zijkant...voel me gelijk onzeker maar kan ook het groeien van de baarmoeder zijn. Zijn geen echte krampen en vloei ook niet...maar vriendinnen zeggen nooit echt iets gevoeld te hebben dus ja dat stelt me ook niet echt gerust...

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    bandenpijn zal het wel zijn. dit kan erg pijnlijk en gevoelig zijn vooral tegen de avond gaat het dan zeerder doen en met het slapen gaan.
    dit gaat niet meer minder worden meestal en komt door het groeien van de buik waardoor de banden opgerekt worden. dit komt vaak voor rond de 20 wk en de een heeft het extreem en de ander heeft er maar soms last van. wat je er tegen kunt doen niet veel eigenlijk behalve rust nemen. de banden dragen heel de dag de baarmoeder en als je veel loopt ga je dit heel er merken tegen de middag en savonds kan het inderdaad zo erg zijn dat het pijnlijk is met lopen enzo.

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he dames,
    bedankt voor de reactie, ik denk ook dat het bandenpijn is. Heb er na "hard werken" last van.
    En wat jammer dat ik nu net nesteldrang heb!
    Aan de grote schoonmaak!

5. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi Jeldou,

ik las dat bij de meeste vrouwen de baarmoeder naar één kant gedraaid ligt, waardoor je vaker bandenpijn aan de linkerkant hebt. Misschien ligt ie bij jou net andersom gedraaid?! :D

Succes met je nesteldrang!
    Chantico

Deel Deze Pagina