enorme lange cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lies1994, Nov 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh okee nouja de eerste lange cyclus zou met het ontpillen te maken kunnen hebben maar wat vreeeeselijk dat het zo lang duurt zeg ben je in 2 rondes al een dik half jaar verder!

Oh jaaa echt super leuk koeka had ook al gekeken🙊 maar idd errug duur, ideaal als je zo handige moeder hebt! Mijn moeder is ook super handig, maar meer op het gebied van "meubeltjes" ze heeft al een ehm ja hoe leg je dat uit.. een soort van plank met kapstokje aan voor boven de commode, erg leuk!

2. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje dat is ook erg lang zeg.. maar wat een fijn gevoel dat je HA zo achter je staat en je zo steunt!! Ik duim voor je dat ze meteen gaan spuiten en mag je snel weer zwanger worden van een wondertje❤

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

Oct 6, 2015
    1,383
    0
    36
    Dat hoop ik ook!! Maar ga de 24 ste toch wel wat dingetjes eisen ;) zoals spuiten ipv clomid. Ga niet eerder weg dan dat het gaat zoals ik graag wil ;)

4. Soof88

Soof88 Lid

May 3, 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Lies,

Ook ik had altijd heel onregelmatige cycli. Ik had op een gegeven moment een cyclus van 102 dagen! Ik ben me er eens in gaan verdiepen en ik las dat als je koolhydraatarm gaat eten dit echt invloed heeft op je hormoonhuishouding. Dit ben ik gaan doen en mijn cyclus zakte naar 40 dagen, heel netjes voor mijn doen. Ik ben na dat dieet vrij snel zwanger geworden.

5. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken je verhaal heel goed!
    Ik was sinds januari gestopt met de pil en eerst heel regelmatig ongesteld, na 5 maanden elke 30/31 dagen ongesteld te zijn geweest had ik ineens een cyclus van 73 dagen.
    Ik dacht toen ook dat ik PCOS had maar de huisarts zei dat hij geen enkele reden zag om te denken dat ik PCOS had en dat het waarschijnlijk kwam omdat de pil nog uit mijn lichaam aan het gaan was.
    Toen ik na 73 dagen ongesteld werd had ik ook echt het gevoel dat de pil er nu helemaal uit was, soort laatste naschok ofzo :D

Daarna zat ik weer op een cyclus van 45 dagen en werd maar niet ongesteld.. Test gedaan en zwanger!! Dus ik zou je lichaam echt nog even de tijd geven, het kan zomaar een jaar duren voor die pil troep uit je lichaam is..

Hoop voor jou dat je snel ook een positieve test in je handen zal hebben! :)

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou idd even goed voor jezelf opkomen!! Toi toi toi meid!😚

7. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    He Soof!
    Oh wauw.. oké dat zou zomaar eens waar kunnen zijn, want koolhydraten eet ik wel veel denk ik (licht overgewicht BMI van 27.3) Ik wilde er zelf niet aan toegeven, omdat er genoeg zwaardere vrouwen zijn die wel kinderen kunnen krijgen, maargoed ik moet ook realistisch zijn en het kan idd een rol spelen. Bedankt voor de tip ik ga er zeker wat mee doen!!

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zou het echt zo lang kunnen duren? Ik ben benieuwd, want mijn cyclus schommelt wel heel erg nog niets van een regelmatige cyclus gezien 😣 maargoed je zou zomaar gelijk kunnen hebben! Ik wacht de volgende maand af (als er ooit nog een einde komt aan deze cylcus) 😬

Bedankt voor je reactie!! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Mirya

Mirya Bekend lid

Mar 15, 2015
    827
    615
    93
    Female
    NULL
    NULL
    Wat vervelend hè die lange cyclussen! Na het stoppen met de pil zijn ze bij mij ook heel lang geweest. De afgelopen twee rondes zijn wat normaler. Ik hoop op een 35- cyclus deze ronde. Anders wordt het voor mij ook een bezoekje aan de huisarts. We wachten af...

10. xeva

xeva Actief lid

Aug 30, 2015
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Hopelijk komt er snel een eind aan deze cyclus voor jou!
    En de cyclus hierna ga je gewoon zwanger worden :):)

11. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja bizar hé zo zit je ook al bijna op een jaar met maar 5/6 rondes!
    Zou ik ook doen idd! Afwachten en afwachten 😣
    Succes met zwanger worden!!

12. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo lief, dankjewel daar gaan we voor! En jij lekker genieten! 😘

13. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

Sep 23, 2015
    1,104
    1
    38
    Ik heb het hele forum niet gelezen en misschien is deze tip al gegeven maar mijn telefoon is zo langzaam dat dat gewoon niet te doen is. Ik heb gelezen dat teunisbloemolie helpt bij een lange cyclus en helpt de cyclus korter en regelmatiger te maken. Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar misschien kan je dat googlen. Succes!!

14. Sluffie

Sluffie Lid

May 22, 2015
    93
    0
    6
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bekend met lange cyclus. Ik kwam erachter nadat ik de pil niet meer slikte. Er gebeurde in eerste instantie totaal niks. Eenmaal ongesteld (echt na 100 dagen ofzo) leek het totaal niet op een menstruatie zoals ik die kende van vóór de pil. In de paar menstruaties daarop volgende ook niet. Geen enkele menstruatiepijntjes ofzo en heel licht ongesteld. Op zich fijn maar het klopte niet. Uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn waar na onderzoek bleek dat ik pcos had. Omdat ik niet direct een kinderwens had, moest ik de pil weer slikken en geen stopweken overslaan. Een paar kilootjes eraf zouden ook kunnen helpen. Afgelopen oktober ben ik met de pil gestopt ivm kinderwens en...na exact 28 dagen ongesteld!! Ik moet de komende maanden natuurlijk afwachten maar toch! Ik ben inderdaad wat afgevallen en ik ben drastisch minder vlees gaan eten. Ik weet het niet maar ik geloof dat dat van invloed is geweest. Vlees bevat vaak hormonen die wellicht van invloed zijn op ons gestel. Ik heb ook tarwekiemolie en weet ik veel wat geprobeerd voorheen maar dat leek niet te werken. Kijk eens goed naar je dagelijkse voeding voordat je geld aan allerlei andere middeltjes gaat uitgeven.

15. Marleen92

Marleen92 Actief lid

Oct 13, 2015
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook graag reageren!
    Hier ook te maken met een lange cyclus. Momenteel al wel op dag 85. Ik ben momenteel gestart met acupunctuur. Schijnt ook goed te zijn!

Misschien een idee om beslotengroep te vormen om onze ervaringen te delen?

16. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha nee was nog niet voorgesteld (tenzij ik het helemaal over het hoofd heb gezien :p) Maar ik had het idd ook al ergens gelezen.. al moet ik zeggen dat ik soms wat af bang van dat soort dingetjes ben van wat als het nog erger wordt.. maargoed dat is een vooroordeel misschien! Ik zal eens even googlen, bedankt voor de tip!

17. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw bizar hé.. ben benieuwd wat de rest van je cyclus doet!
    Opzich heb ik de pil niet heeel vaak doorgeslikt hoor, maargoed heb hem wel 8 jaar geslikt.. maar wauw wat kan eten veel met je lichaam doen he! Minder vlees eten..hmm dat zou ik makkelijker vinden dan koolhydratenarm denk ik! Ik wacht even af wat ze zeggen bij de fertiliteitspoli en dan ga ik daar eens mee beginnen! (Of misschien na kerst haha) 😜

Dankje voor je berichtje!

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi! Oh ja vreselijk hé, welke ronde zit jij? Ja, heb ook gehoord dat acupunctuur en druk massage echt goed kunnen helpen, was zelf ook van plan dat te gaan proberen na deze cylcus. Heb alleen eerder acupunctuur gedaan en vind het echt doooood eng en vervelend, maargoed voor een kindje heb ik het natuurlijk wel over haha.

Ja lijkt me een leuk idee, als de anderen het ook leuk vinden natuurlijk! Heb alleen geen idee hoe het werkt hihi 🙊

19. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Heee meid,

Hier nog een lotgenot. Juni dit jaar spiraal laten verwijderen. 7 dagen daarna gelijk ongesteld geworden,
    Cyclus daarna. 91 dagen en 62 dagen cyclus.
    Ik ben nu de draad kwijt. Weet niet wanneer mij ovulatie is of wanneer me NOD. We blijven positief.

20. g1986

g1986 Lid

Sep 16, 2015
    53
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik had ook na het stoppen van de pil een lange cyclus, ben gestart met acupunctuur. na 2 x had ik een mooie cyclus van maar 35 dagen, heb nu in mijn nieuwe cyclus nog maar 1 behandeling gehad dus ben benieuwd hoe het deze keer gaat.

Share This Page