enorme lange cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lies1994, 13 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesje203

Friesje203 Fanatiek lid

31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Balen Jamie dat het zo lang duurt, hopelijk komt er bij de gyn dan niets schokkende uit..

Hier een BMI van 24 dus ook niet schokkend. Cyclus dit keer helaas ook langer, na onze vakantie in januari ga ik ook contacten met de huisarts..

2. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd Rianne wat de huisarts dan zegt en of je een doorverwijzing krijgt. Ik had gister ook weer contactbloeding grrr.... kamp hier al jaren af en toe mee. Zijn al verschillende uitstrijkjes voor gemaakt niks aan de hand toen. Komt door pilgebruik zei de huisarts. Zou het toch lekker vinden als dat ook eens goed uitgezocht wordt

3. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch raar dat het zolang kan duren tot je menstruatie komt na je pilstop he. Ik zit inmiddels op dag 62....ik ben al naar de ha geweest die gaf aan af te wachten tot januari. Ik hoop dat mijn menstruatie gewoon komt natuurlijk, dan kan ik ook kijken of ik wel een eisprong heb.

4. Homeland

Homeland Niet meer actief

Het valt bijna op dat er zoveel vrouwen zijn (of het valt extra op omdat je op een forum zit) die dit jaar zo'n lange cyclus hebben.
    Ik heb ook geen kenmerken van pcos behalve wat overgewicht maar niet zo enorm dat mijn bmi richting obese gaat.

5. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dames wat denken jullie die paar druppels bloed valt dat onder menstruatie? De andere 2 keren had ik gewoon 4 dagen menstruatie. Maar als dit wel een menstruatie geweest zou zijn dan was mn vorige cyclus 86 dagen en zit ik nu op dag 25 (even uit mn hoofd gezegd).

Deel Deze Pagina