Wachten duurd zo langgggggg.

Discussion in 'Zwanger worden' started by priincess, Dec 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames..

Wachten duurd zo,lang pfff :p
    Ben ongesteld , morgen of dinsdag ben ik klaar hoop ik.. Dan gaan we vrijdag beginnenn .
    Vind het zo lang duren alsof ik 1 week bloed :p

Wie is ook bezig voor 2de kindje en hoeveel ronde raak?

2. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Niemand???????

3. 2011anoniem

2011anoniem Actief lid

Jan 29, 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    De 2e was bij mij in de 4e maand raak wij gaan volgend jaar voor de derde :)

4. cares86

cares86 Actief lid

Dec 9, 2015
    308
    0
    16
    Ik zit op het Wachtbankje,ik kan 24 december testen. Wij zijn bezig voor een 3e kindje

5. purple88

purple88 Actief lid

Apr 5, 2012
    451
    0
    16
    Hier ook bezig voor een 2e kindje.. ik ben heel ongeduldig!:D ik kan als het goed is vanaf dinsdag testen!

6. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Spannend zeg !! Hoop dat je zwangee bent xx

7. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoeveelste ronde zijn jullie? Hoop ook voor jou dat het raak is .. Xx

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Heel herkenbaar hoor, het wachten duurt inderdaad heel lang en is soms best frustrerend. Eerst wachten tot je ongi voorbij is, dan wachten tot je vruchtbare dagen, dan wachten tot je NOD. Uiteindelijk wordt al ons wachten beloont. :)

Wij zijn ook bezig voor onze tweede, al enige tijd ook. Maar hopen doordat we nu hulp hebben, snel ons 2e kleintje in onze armen mogen sluiten!

Succes!

9. purple88

purple88 Actief lid

Apr 5, 2012
    451
    0
    16
    Wij zitten nu in de 2e ronde.. na een missed abortion in juni geen normale cyclus gehad. In oktober is pas het restweefsel weggehaald. Hopelijk nu raak! Bij de vorige 2 zwangerschappen in de 1ste en 2e ronde gelijk raak.

10. santjeb

santjeb Bekend lid

Jun 26, 2013
    873
    231
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Wij zitten in ronde 6 voor ons tweede kindje. Het wachten duurt heel lang zeker gezien het feit dat we in twee rondes zwanger waren van onze eerste. En ik vertrouw mijn eigen lijf niet meer.mijn cyclus varieert en is steeds rond de 35 dagen dus het duurt ook steeds vrij lang en vorige maand was ik steeds misselijk in de ochtend maar toch vals alarm

11. 26mei

26mei Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,973
    330
    83
    Hier ook bezig voor een 2e. Moet zeggen dat ik best nog wel rust/geduld had hihi . Alleen de week voor nod is echt Killing.

Hopelijk heb je snel een positive test Princess. Succes!

12. BMJunior

BMJunior Bekend lid

Sep 17, 2013
    556
    0
    0
    Dit is onze eerste ronde voor een tweede kindje mijn Nod kan ik niet goed vertellen mijn cyclus was altijd tussen 28 en 30 maar ben 7 dec gestopt met de pil dus als ik uit ga van de 28-30 dagen dan zou mijn Nod rond 6-8 januari zijn 😊

13. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Van de 2e was ik i. Januari gestopt met pil en maart zwanger.. zijn nu bezig voor 3e kindje ronde 2 😄

14. Juffie33

Juffie33 Actief lid

Sep 20, 2015
    239
    7
    18
    Female
    Leerkracht speciaal basisonderwijs
    Wachten duurt zeker lang... Pffff.
    24 december mijn NOD, dus maar eens kijken of ik al eerder ga testen.
    Weet niet of ik nog zolang kan wachten.

15. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Aahhh jaa onse ook eerste ronden wanneer ik klaar ben met ongesteld ,

16. caadje1989

caadje1989 Actief lid

Oct 6, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ergens best herkenbaar. Wij gaan ook voor een 2e kindje. Van onze eerste was t in ronde 3 raak (gelukkig zo snel) Nu zijn we vorige week gestopt met de nuvaring maar ik wil deze maand nog wel even "safe" gezellig hebben om zeker te weten hoe mijn natuurlijke cyclus doorloopt. Ben altijd regelmatig geweest (met en zonder anticonceptie) dus hoop dat t vanzelf weer goed gaat. Vervolgens hopen ook wij voor n 2e te gaan. Ergens wil ik er niet eens op wachten maar gewoon gelijk ervoor gaan... maar toch voelt dat nog n beetje dubbel dus ik denk toch even mn "eigen" cyclus afwachten (4jan zou ik dan moeten worden) en als dat goed oppakt dan weet k bijna wel zeker dat we dan de natuur zn gang laten gaan ;) Ben benieuwd!! :)

17. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Wij zijn net zwanger van onze 2de (ronde 3). Eigenlijk helemaal niet verwacht omdat dochterlief 8 maanden op zich liet wachten (9 rondes). Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!

18. Liesjhie

Liesjhie Actief lid

Mar 14, 2013
    111
    0
    0
    wij gaan sinds september voor het 'echie' voor een tweede kindje. Pffff ik vind het zo onwijs spannend. Ik moet over een week ongesteld worden, maar heb afgelopen week gekke klachten waar ik dus niet eerder last van gehad heb... gevoelige, gezwollen borsten, veel hoofdpijn en ontzettend veel plassen. Daarnaast ongeveer 10 dagen na mn ovulatie wat licht bloedverlies gehad... misschien een innestelingsbloeding?

Ik heb dit keer heel erg het gevoel dat het misschien 'raak' kan zijn, maar ja... misschien wil ik wel zo graag een tweede kindje dat ik me dingen in mijn hoofd haal. Probeer dus te relativeren en nergens op te hopen, maar dat is zo onwijs moeilijk :S

Share This Page