Drie knipperlichtjes ikzelf?? Hoop je daarop? Of zit het in de familie? Ik zou me namelijk helemaal lam schrikken bij drie knipperlichtjes....
haha nee daar hoop ik zeker niet op Mijn vriend is zelf een tweeling maar los daarvan had ik deze maand 3 eitjes...dus de kans is aanwezig dat het een 3ling wordt. Dat hopen we uiteraard niet, eentje graag en desnoods 2 maar anders zitten er wel veel risico's aan. Dus hopen? Nee zeker niet! Kans aanwezig? Ja
Sorry, maar hoe weet je dat je drie eitjes had?? Een drieling dan zou ik flippen, een tweeling zou ik grappig vinden... en met 1 ben ik super blij!!
AAAH dat kun je alleen weten als er 3 eitjes zijn terug geplaatst. Nou spannend. Ooit ben ik bij een homeopaat geweest en die zei dat ik 4 kinderen zou krijgen. Nou na 4 mk en 1 kindje gaan we het nog 1x proberen dus dan moet de laatste een 3ling worden ha ha nou ik ben benieuwd of ie gelijk gaat krijgen
och jee snelly hahaha Hoe ik dat weet? Omdat ik in de medische molen zit en dus in de gaten wordt gehouden. Echo hier, echo daar Deze cyclus had ik 3 eitjes. Het kan uiteraard zijn dat ze niet allemaal zijn gesprongen of niet allemaal zijn bevrucht en ingenesteld enzo.... Maar de kans is dus gewoon aanwezig dat het een 3ling wordt. Ik had last van overstimulatie doordat ik enorm ben afgevallen dus we waren ook de medicijnen aan het afbouwen...maar ja...toch weer 3...
Aha.. dan begrijp ik het nu Ikzlef.. ik dacht al dat je in de MMM zou zitten.... maar voor je verkeerde conclusies gaat trekken... toch maar even vragen.. Ben je dan eigenlijk al lang bezig? Dat je in de MMM zit?
hihi gelijk heb je hoor gekko We zitten ruim een jaar hierin en zijn ruim 2 jaar bezig in totaal. Eigenlijk waren we al uitbehandeld met de behandeling waar we mee bezig waren...en dan ineens..tadaaa
Dat is dan wel super!! Gefeliciteerd.. Wat een lange weg trouwens.... Wat moeten jullie blij zijn met die roze streepjes
ja nou indd!! Heb er dan ook geen woorden voor...sta niet meer met beide benen op de grond Kan het ook nog steeds niet bevatten enzo..mijn vriend ook niet, We hebben er lang op gewacht en vooral ik had er geen vertrouwen in Uiteraard wel hoop maar dat is wat anders dan vertrouwen. Het enige wat ik erg vervelend vind is dat mijn vriend het stil wil houden tot aan de derde maand. Maar na zo'n lange weg waarbij ik eigenlijk met niks anders bezig ben geweest dan dit wil ik het van de daken schreeuwen natuurlijk. Mijn vriend wil dit echt niet ( mede vanwege de krampen, hij is bang voor een miskraam ) en wil dus echt nog 2 maanden lang wachten. Ik kan deze vreugde zoooo moeilijk voor me houden...
Mijn man en ik willen het zeggen na de eerste echo... alleen gaan we twee dagen daarna op vakantie.... dus hebben we pas tijd om het te zeggen als we drie maanden ver zijn... Ik weet nu al dat het me niet in dank gaat worden afgenomen..... Maar in jou geval... begrijp ik het wel van je man... maar ook van jou... Als je het hier er gewoon veel over verteld? Misschien haal je dan iets van de drang weg?
Wij zeiden het tegen de pa's en ma's gelijk. bij de vijfde pas met de goede echo en met de zesde ga ik het pas zeggen als ik ben uitgerekend ik zeg dat ik gewoon heel veel frikandellen heb gegeten ha ha.