Koorts & Keel ontsteking op 5 dpo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RSL, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    #1 RSL, 7 jul 2014
    Laatst bewerkt: 7 jul 2014
    Hallo dames.

Ik voel me sinds zondag morgen niet erg prettig. . Erg zere keel, opgezet en dik achterin en achteraan op mijn tong. Nu heb ik inmiddels ook koorts erbij 38, 5°c het is niet hoog maar toch.
    Ik ben vandaag 5dpo. Kan dit nadelig zijn voor een eventuele innesteling of niet? Net 2 paracetamolletjes erin gemikt en een zuigtablet, en nu afkoelen onder de plafondventilator

en zijn er meer vrouwen die dit misschien als symptoom hadden? En zwanger bleken. .. of is dat niet mogelijk..

Liefs RSL

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    niemand?

3. mik81

mik81 Niet meer actief

Mijn zwangerschap begon met een flinke keelontsteking (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was overigens) en verkoudheid. Later ergens gelezen dat je immuunsysteem wat minder alert is tijdens een zwangerschap (dus ook het prille begin). Toen ik dat gelezen had heb ik op 11dpo een test gedaan. Vond het lachwekkend van mezelf en dacht waarom doe ik dit eigenlijk :), ik lees een verhaal en denk meteen dat ik zwanger ben omdat ik een keelontsteking heb, ik ben een flapdrol ;). Was ook pas gediagnosticeerd met pof en zou op de dag van mijn menstruatie starten met de hormonale voorbereiding voor IVF dus had het nooit verwacht. En toen kwam er toch een heel licht streepje ... En zie banner een wondertje, de keelontsteking was in mijn geval dus een goed teken maar of het ook echt door de zwangerschao kwam zal ik nooit weten natuurlijk ... :)

4. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Thnx voor de reactie mik... Hier ook flink verkouden, snotteren tot en met. zit met een doos tissues voor me. iedere keer mn neus dicht, eten smaakt niet...
    Ik hoop natuurlijk dat het "een teken" mag zijn met ik ben wel realistisch en ga er niet van uit.. maar het zou wel geweldig zijn :) hopelijk komt er geen ronde 22 dan ;)

5. mik81

mik81 Niet meer actief

Jah precies ... Goed om realistisch te zijn maar dat ben je vast na 21 rondes. Tjeempie zeg, ik hoop met je mee dat het een teken is. Duim voor je!

6. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Bij mij begon het ook na een paar dagen met een keelontsteking en koorts :D Maarja kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn... Maar wie weet :)

Deel Deze Pagina