enorme menstruatiepijn!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Katje2, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja hoor laatste loodjes hahaha...

2. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    en daar gaat mijn buikje: weer op en neer!
    :)

3. Alita

Alita Niet meer actief

geniet er nog maar van!!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Het is zoooo herkenbaar. Op het laatst zit alles je in de weg en je wilt zó graag dat het dan nu maar komt. Het duurt niet (heel) lang meer. En geloof het of niet; ooit zul je er nog naar terug verlangen....

5. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    ja heb ik me ook al bedacht, dat ik dat bewegend buikje nog zal missen, ook al is het soms lastig om te kunnen slapen.

ik droom al van de bevalling, heb al gedroomd dat ik beviel van een tweeling, 2 jongens, haha, maar dat kan niet hoor, op echo is er duidelijke een mannetje te zien.

6. Alita

Alita Niet meer actief

hah stel je voor!

7. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    zeg, herkennen jullie dit ook? telkens ik me omdraai in bed, doet het zo'n verschrikkelijk pijn aan mijn schaambeen, echt helemaal onderaan, is dat van het gewicht op die banden of baby die al lager hangt? heb dat ook als ik benen te hoog ophef om bv. broek of schoenen aan te doen.

8. Alita

Alita Niet meer actief

is je baby die met het hoofdje daarbeneden zit....

9. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    is euh soms toch wel best heftig hoor, dus jij denkt dat hij ingedaald is dan? heb die pijn al een tijdje, maar als ik vroeger wat rustte ging die pijn weg, nu niet meer...
    donderdag controle, ben eens benieuwd of hij al goed ingedaald is en of ik al opening heb. maar zelfs die 2 zaken zeggen nog niks denk ik.
    ik ben dan al zo'n ongeduldig kieken... pffwwww

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik denk het dan wel...maar was dit nu je tweede? Wat dan kan je kindje er ook gewoon weer uit...

11. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    neen ons eerste wondertje, na 3.5 jaar proberen!

12. Alita

Alita Niet meer actief

aaah wel super dat je nog maar even hoeft te wachten meid!!

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    succes katje :D Ik had ook zo'n pijnlijke vingers (het was zomer ook, dus dubbel vocht ai ai!)... het gaat over... maar ik kan nog steeds niet terug in mijn ringen.

Die pijn vanonder had ik ook, gyn kon me niet vertellen hoe dat kwam (onze zoon is nooit ingedaald, heb 'm er helemaal uit moeten persen)

14. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    net op controle geweest bij de VK, alles ok, naar hartje geluisterd, hevig bazeken.
    bloeddruk ok, urine ok, dus dat zit allemaal goed.
    nu afwachten e, heb nog een controle op 3/3, dag dat ik uitgerekend ben. en dan zien we wel verder.

15. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    een carnavalskind ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

spannend he......succes hoor!

17. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    bedankt!

leuk e zo gedachten en ervaringen wisselen...
    baby is precies wat gezakt, buik hangt niet echt lager, maar heb zo'n enorme pijn in schaambeen als ik van lighouding naar zithouding wil gaan en als ik dan moet rechtstaan en stappen. Misschien drukt hij nu nog meer op mijn bekken met zijn lief kopje.

heb ook wel veel verlies, vooral wit, en daarnet was mijn onderbroek gewoon nat, zonder wit in, mss hier en daar al wat vruchtwaterverlies, wie zal het zeggen?

18. Alita

Alita Niet meer actief

oei.....nou dan moet je eens op je vuist blazen en kijken of er wat uitloop daarbeneden...zo ja opvangen en vk bellen...

Ja het hoofdje drukt waarschijnlijk nu heel erg en het rommet misschien wel wat he spannend hoor...

Ja leuk om zo te kletsen...is bij mij ook nog niet zoooo lang gelden he dus weet hoe spannend het is...

19. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    Aalst
    niet echt iets dat er uitloopt hoor, maar vannacht veel druk gevoeld in onderbuik, harde buiken, kon er niet van slapen...
    als het zo erg is, zou je toch denken dat het elke moment zou beginnen niet waar...

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Jeey spannend hoor,gaat echt niet lang meer duren.

Deel Deze Pagina