vandaag leuk dagje gehad, iets gaan drinken in t stad met een oude bekende, en zo ging de dag snel vooruit en kon ik er minder aan denken. morgen ga ik bij collega, zo gaan de weekjes wat vlugger vooruit...
nog steeds hetzelfde hier! wel merk ik dat ik vdg wat emotioneler ben, vanmorgen eventjes discussie met mijn man en hopla de tranen kwamen zonder iets en zonder reden. tegelijkertijd overvalt me ook wat schrik voor het onbekende, zo van hoe gaat het zijn als het kindje er is, ga ik het wel kunnen enzo, ga ik een goeie mama zijn? vanmiddag fotoshoot laten doen van ons 3 door een vriendin, toen besefte ik van o jee, binnenkort is die buik weg en mss ga ik er nog heimwee naar hebben, naar dat gevoel van beweging enzo. ik ben toch ook een rare hoor, er zo naar verlangen en toch soms zo tegenstrijdige gevoelens hebben, of is dit een bekend fenomeen?
haha is normaal meid...komt allemaal goed!! Leuk nog even een shoot!! Daar kijk je straks weer emo naar...
dus ik ben niet abnormaal en moet me hier niet schuldig om voelen? hormonen kunnen toch rare dingen met je doen niet?
haha nee hoor..... Ja gek he hoe dat eigenlijk gaat met die hormonen... Moet je straks maar eens zien als je je kindje in je armen hebt wat dat voor een gevoel is...niet te beschrijven!
ge vindt het precies grappig dat ik dat zo zeg, je herkent het precies zelf goed? ach ja, we zien wel hé.
hoi, hier ben ik alweer (nog steeds met dikke buik) Sinds vannacht weer enorme menstruatiepijn, en harde buiken en overdag ook nog, is dan gebeterd naar de avond toe, maar nu is het weer herbegonnen. Was vanmiddag naar de winkel geweest, en k was er echt uitgeput van thuisgekomen en meer is dat niet! Nu heb ik ook ineens last van hoofdpijn... Heb het gevoel dat het nu toch echt niet lang meer kan duren.
nu is het weer minder die harde buiken, hij speelt deugenietje en iedereen leeft zo met mij mee en is zo ongeduldig, wel leuk. morgenmiddag op controle zie, dan weet ik meer of ik al dan niet opening heb. mss stript ze al, of doen ze dat eerder als je al een week of zo overtijd bent?
gewoon eens vragen over dat strippen ... maar als je lichaam nog niet klaar is heb je kans dat je alleen een hoop pijn krijgt maar geen weeën....
het is wel een VK die er nogal vrij gerust in is en alles meer aan de natuur over laat, want zo direkt strippen of inleiden vind ik niet nodig, beter puur natuur niet waar...
ik hou je wel op de hoogte als ik van de VK kom. leuk met jou zo te kunnen babbelen, echt wel! bedankt
haha ik ben ook leuk hoor hahahaha.... Ik vindt het ook leuk om jou te volgen.....ik leef met je mee meid!! Het is voor mij tenslotte nog niet zo heeel lang geleden en als je iets wilt weten vraag maar raak!!