van hier ook een vraagje: Heb nu weer mn eisprong... Hoe ik dat weet? Nou, ik lig weer krom van de buikpijn. Weet dat veel meiden em voelen en evenzoveel meiden niets voelen, maar is het normaal dat ik het zo erg voel dat ik echt een pijnstiller nodig heb om verder te functioneren? Ik heb dit overigens de laatste 5 maanden zo erg. Ben al sinds augustus 2005 van de pil af, altijd wel eisprong gevoeld, maar laatste maanden doet het echt heel erg pijn. Alvast bedankt. Danielle
Hoi Danielle dat kan inderdaad. Meestal is het niet meer dan een paar uur dat je de pijn van de eisprong voelt, maar wel vervelend omdat je helemaal krom ligt van de pijn. Als het nu echt erger wordt, is het een idee om eens advies te vragen aan de huisarts. Misschien heeft deze nog een idee. Het kan dus geen kwaad hoor, maar als het elke maand erger wordt zou ik toch dat voor de zekerheid eens doen. Groetjes Brigitte
Brigitte, bedankt voor je antwoord. Ik ga het idd maar even in de gaten houden de komende maanden (al hoop ik natuurlijk dat het voorlopig even de laatste keer was...). Kan het geen kwaad om dan een pijnstiller te nemen? Daan
dank je wel voor de moeite. hopelijk is het niet nodig, maar anders ga ik het de komende maand(en) maar even de gaten houden. daan