Hoi,heb een vraag. Nu heb ik afgelopen vrijdag eerst pijnlijke lage rugpijn gehad dit kwam om de 5 minuten,ongeveer een half uur met harde buiken.Later op de middag pijnlijke harde buiken waarvan ik echt in een kussen moest knijpen van de pijn.Dit heeft ongeveer 1 1/2 uur geduurt.Alles in nu weer redelijk rustig behalve de gewone harde buiken die heb ik nog.Maar mijn vraag is wat kan dit geweest zijn? Was toen 34 weken.Had ook wat vocht verloren maar weet niet wat dat was. Groetjes Kim
Hoi Jada, het zijn waarschijnlijk pijnlijke voorweeen geweest. Die kunnen inderdaad af en toe echt gemeen pijnlijk zijn. Dat vochtverlies is waarschijnlijk afscheiding geweest. Wanneer het vruchtwater zou zijn, moet het continue langs je been blijven lopen. Wanneer je twijfelt of het weeen zijn (ga eerst 3 kwartier in een warm bad liggen of onder een warme douche staan want eche weeen worden daardoor erger) bel je de verloskundige gewoon even op. Zij kan je zo vertellen wat je moet doen. Groetjes Brigitte