mischien een rare vraag hoor... Maar voelt het plassen bij jullie in de laatste weekjes ook anders aan? Ik heb dat ik dan nodig moet plassen en dan zit ik op de wc en dan komt er eerst een klein beetje (net alsof er iets zit wat het plas tegen houdt) en daarna denk ik dat het het ophoudt..Maar dan kom er toch een hoeveelheid uit.. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het anders uit moet leggen..sorry.. Ik weet bijna wel zeker dat dit geen blaasontsteking is, want het doet niet zeer met plassen..Voelt gewoon veel anders aan dan blaasontsteking. Herkent iemand dit?
hier ook hoor. Heb het regelmatig. Gister bijvoorbeeld dacht ik uitgeplast te zijn, dus ik ga staan en het voelt alsof ik weer moet. Dus ga maar weer zitten en had gewoon nog een behoorlijke plas. Denk toch dat het hoofdje van de baby je blaas soms kan blokkeren en dat door te gaan staan de druk er even afgaat en er weer iets kan doorstromen of zo. Goed je bekken nog naar voren kantelen wil bij mij ook nog eens iets schelen.
Okee zal het proberen.. Moet je ook vaak naar de wc? Ik ben 10 minuten geleden ook al geweest.. Nou kan zo die kant van de wc wel weer oplopen..
ik heb al een stroom aansluiting voor me laptop gevraagd in de wc het is allemaal zo herkenbaar onze kleine vind mama's blaas zo en zo erg interessant , ligt, trapt,kopt en met name woelt er graag op
moet idd soms ook heel vaak (niet altijd trouwens) maar laatst had ik ook een keer dat ik elk kwartier moest. Maar vaak was dat wel in combinatie met een harde buik. Als ik nu net geweest ben en ik moet 10 min later weer en heb een harde buik, dan wacht ik eerst af tot de harde buik weg is en dan hoef ik vaak niet meer. Denk dat er door die harde buik meer druk op je blaas komt.
@wupperd Ja die van mij woelt en boxed er ook graag op..Echt zoo ontzettend irritant..! Net alsof ze doorheeft dat ik moet plassen.. En denkt van laat ik mama maar even gaan pesten! @pinkpuma Oh nee ik heb dan geen harde buik.. Als het zo doorgaat bij mij, dan denk ik dat ik toch maar even voor de zekerheid urine inlever bij de dokter.. Het zekere voor het onzekere denk ik maar..
Hoi hoi Ja hier ook last van, maar heb van mij fysiotherapeute een goede tip gehad. Als je plassen moet dan moet je na je 'eerste' plasje even je bekken kantelen en heen en weer wiebelen. Dan schijnt de blaas anders te gaan liggen waardoor de rest er ook uit kan. Ik heb er in iedergeval wel baat bij! succes met de latste lootjes!
@Rimimi Bedankt voor de tip.. Zal het zeker uit gaan proberen...Baat het niet dan schaadt het niet.. Is altijd beter dan wat ik nou heb.. @Wupped Als ze geboren wordt, krijgt ze meteen een pak voor der kleine billetjes..haha Voor het trappen tegen mijn ribben, boxen tegen mijn blaas en stil blijven liggen als ik wil filmen..Dus dat zijn er al 3 !
Ik heb echt precies hetzelfde sinds een paar dagen. Vanmiddag even naar de stad met een vriendin, leuk hoor als je elke 10 minuten het gevoel hebt dat je moet plassen..... Haasten naar een toilet en dan niet moeten.... Nou ja, kan er ook nog wel bij toch! Ga dat "kantelen" ook maar even proberen!
Ja dat heb ik ook dan loop je door de stad en dan heb je telkens zon gevoel dat je moet plassen.. Maar als ik dan naar de wc ga, dan moet ik ook nog altijd.. Ah ja nog een paar weekjes..