Hoi meiden, Ik heb 2 vriendinnen die 3 weken van elkaar zijn uitgerekend (het zijn ook vriendinnen van elkaar). Ik denk erover om voor allebei een babyshower te organiseren. Nou ben ik nog nooit op een babyshower geweest, maar ik begrijp dat ik een taart kan regelen en dat iedereen een kadootje meeneemt voor de moeder en dat er spelletjes gespeeld worden. Een aantal spelletjes heb ik al van internet afgeplukt. Maar ik wil wel bij allebei de babyshowers iets anders doen omdat ze ook bij elkaar komen enzo... Heeft iemand misschien een paar tips voor me? En hoe lang duurt een babyshower ongeveer? En hoeveel spelletjes doe je ongeveer? En met hoeveel weken moet ik het geven? Alle info/tips/websites zijn welkom want ik ben nog helemaal blanco en 1 van de 2 is al 28 weken zwanger... ik ga vanavond haar vent eens opbellen om telefoonnummers... groetjes Debby
ik zou het voor beide op 1 dag gewoon doen... lekker makkelijk en dubbel veel plezier..... voor de rest weet ik echt niet wanneer je het beste kan doen zou wel voor week 35 doen ivm zwangerschapsklachten en de laatste loodjes....
thnx samantha! Beide op 1 dag zie ik niet echt zitten, ze zijn dan wel vriendinnen van elkaar maar verder hebben ze allebei andere vriendinnen. Dus ik vind het leuker om het apart te doen (en ook specialer). Ik dacht zelf rond 34 weken, dat moet kunnen toch?
Ja leuk idee! Ik heb dat vorig jaar voor mn schoonzusje geregeld. Wij hadden de volgende spelletjes: - babyvoeding geblindoekt proeven - baby foto's van de aanwezige meiden raden - snoep happen uit een bak met water - slabbertjes versieren Maar samen organiseren lijkt mij ook heel leuk. Dan kan je de meiden wedstrijdje luier verschonen of maxicosi vastzetten in de auto laten doen. Succes!! edit: schoonzus was ruim 34 weken, we hebben alle meiden (+/- 9) meiden iets te eten mee laten nemen, het duurde geloof ik 3 uurtjes.
samen vindt ik ook het leuks en idd je kan een soort race spel erbij doen wie het snelst is.... ook al zijn ze vriendinnen en hun vrienden die ander niet ken maak niet uit het word tog wel gezellig en iets persoonlijk erbij doen kan altijd... en met 34 weken is denk ik wel een mooie week...