Ja dat zou ik ook doen. Je kunt maar het zekere voor het onzekere nemen. Heel veel succes/ sterkte in ieder geval. Liefs Daan
Ik herken de pijn wel, heb er eens in de zoveel tijd last van. Zoveel kramp zweten overgeven flauwvallen en heftig bloedverlies en in het begin bruinverlies. Daarna een paar maanden weer normale ongi pijntjes. Gelukkig heb ik hier voorlopig geen last meer van (hihi) Succes met testen greetz Nique
Ik heb getest............ NEGATIEF !!! Hopelijk komen de duivels snel of heb ik misschien te vroeg getest...... Hou jullie op de hoogte! Liefs
Ja, dat hoop ik ook. Op dat 18 had ik een positieve ovulatietest. Normaal wordt je toch 14 dagen later ongi? Dus het is erg vreemd allemaal? Helaas kan ik niets anders doen dan afwachten.......
ja maar ik geloof dat als je positieve ovulatietest heb dat je dan ergens tussen 24 en 36 uur (hou me er niet aan vast) je eisprong pas hebt. weet niet hoelang je nu overtijd bent, maar anders kan dat het misschien zijn. of het is te vroeg om te testen. groetjes babs
Ik heb dit verschillende keren meegemaakt. Laatste keer ligt nog op mn netvlies. Ik had toen klanten thuis en die wisten niet wat ze moesten doen. Ik heb me toen opgesloten op de wc en kon niet anders dan wachten tot ik me beter voelde. Ik moet ben dan ook altijd ook nog aan de diaree. Echt heel vervelend dat het er dan van voor en van achter zeg maar ineens uitmoet. En pijn dat het doet. Ik moet wel vertellen dat ik de trap op en af aan het rennen was geweest na een drukke werkdag en net na het eten nog ff gauw naar de bloedbank ben gegaan voor de mensen kwamen. Ik schaamde me dood
Bedankt voor jullie reacties. Ik was vanochtend zo geschrokken dat ik de huisarst had gebeld, maar toen ik een half uur later daar kwam was alles al weer voorbij, dus ben ik maar weer weggegaan.... Ik ben blij om te horen dat het er'bij' hoort zoals zoveel kwaaltjes... ben nog niet ongesteld geworden en heb negatief getest.....morgen maar weer afwachten. Patricia jij ook zo te lezen... ben benieuwd. groetjes, wendy