mijn mannetje en ik hebben rond het middag uur geklust , en een anderhalf uur geleden kwam er een een flinke hoeveel heid vocht , zoveel dat mijn ondergoed nat was ik ben me gaan verschonen , maar nu een half uur geleden gebeurde dit weer wie herkend dit ?? en is dit normaal .....ik heb dat nog nooit eerder zo gehad ... greetz asjuh
Ik, de ene keer wel en de andere keer niet. merk dat als ik vruchtbaar ben er meer binnen blijft, komt ook door de cervix slijm. Beetje jakkes vind ik het wel ahahahahha groetjes
ik heb het ook wel eens gehad Asjuh, ik zou me er niet te druk om maken, voelt wel erg raar he als het er gewoon uitloopt als je het niet meer verwacht. ik zou ook niet weten hoe wat of waarom?
heb ik eigenlijk zo vaak... vaak heb ik het pas de volgende dag... dan ga je op een gegeven moment staan en dan denk je: o ja shit das het restje van gisterenavond!!! hahaha moet er eigenlijk wel van binnen om lachen dan! heb ook altijd een dag erna even een inlegkruisje in anders blijf ik wassen groetjes babs
nou ik vond het eigenlijk raar omdat ik Vrijdag na het klussen dit helemaal niet heb gehad , sterker nog ...helemaal niets verloren ...misschien een overvolle wachtkamer ..en hebben ze elkaar weggepest daarbinnen hahahaha ...idd. erg rare gewaarwording dat compleet leeglopen...als dit nooit eerder op die manier is gebeurt ...thx dames greetz asjuh
ik had het ook heel vaak, merk wel als je zo 15 minuutjes liggen met een kussen onder je kont dat het een stuk minder vochtig is daarna, blijft allemaal netjes op zijn plaats zitten!!
nah hahaha dat is het rare dervan ...deze keer ben ik voor het eerst met een kussen onder mun kont en mun benen in de lucht gaan liggen ( jaja ik voelde me net zo`n wousje hahaha) kei romantisch ...not !! dus zou het nou helemaal op zun plaats moeten blijven dacht ik greetz asjuh
haha nou dan weet ik het ook niet meis!! dat wordt dus ook een handoek onder je kont voor het leeglopen, haha je hebt anders van die "vlekken"he!! hahahaha
ik heb nu eigenlijk altijd een kussentje en de ene keer komt het er wel uit en de andere keer niet. en idd soms ook pas de dag erna!
Het kan natuurlijk ook nog je "eigen" vocht zijn wat je verliest Wij vrouwen schijnen vocht aan te maken om de boel makkelijker te laten " doorsmeren" zoals me mannetje altijd zo leuk zegt whahaha. Maar ik heb dit ook geregeld hoor , niets om je zorgen over te maken Groetjes Joyce
heb ik ook regelmatig! (bijna altijd tijdje na het vrijen) ik denk dat het zaad op den duur wat vloeibaarder wordt en makkelijker eruit kan lopen of zo iets... het veranderd wel vaker van structuur..... zoals onder de douche.... (net als lijm, iiieeeuuuwww) hahahahahahaha liefs elfje
Ik heb er ook zo'n last van,en vanmorgen na de "daad",moest ik meteen plassen dus is merendeel van zijn kwakkie al uitgeplast denk ik Normaal veeg ik met een stuk keukenpapier het "ergste" weg 8)
oke ..gelukkig ben ik dus niet de enige ...bah bah moeten we weer aan de gang ( wat we dus echies niet erg vinden ...stop der in gnagna en dan moeten ze verplicht binnen blijven ... greetz en dank je wel asjuh
Zou me ook maar geen zorgen maken meis; is heel herkenbaar! Merk dat ik in mijn vruchtbare periode meer/alles binnen houd. Misschien dat het bij jou dus toch betekent dat die vruchtbare periode voorbij is....
Ik verlies eigenlijk nooit iets net na het klussen. Handdoeken enzo zijn ook nooit nodig, heeft ook wel zo zijn voordelen. Alleen de dag erna kom ik nog wel eens wat kwakkies tegen Nou ja, dan hebben ze wel hun best kunnen doen, maar tot op heden zonder enig resultaat helaas....
@ Moo ...men dat is tof helemaal niets verliezen ... ik wel maar meestal net erna als ik moet plassen , maar niet net als nu ..net alsof het poortje gesloten is en er niets meer in mag @ Elvira... nah ik denk ook niet dat ik me zorgen ga maken ...der is toch niets meer aan te doen ..of ik had mun onderbroekie uit moeten wringen en er alles weer terug in stoppen hahaha maar ik voel me dank zij jullie wel een stuk beter greetz asjuh
Ook ik heb daar last van hoor. Gisterenavond hebben we het toch nog gezellig gehad, ondanks mijn grieppie. Maar ja ik zit nu in mijn vruchtbare periode en wil die niet laten schieten.. Maar het was heeeeeerlijk... Meestal probeer ik voor dat we het doen nog gauw even te plassen. Dan hoef ik nadat we het gedaan hebben niet naar toilet. Ik verlies dan ook niks. Heb van die vochtige doekjes naast mijn bed staan, om het zo een beetje schoon te maken. Maar de volgende ochtend moet ik toch echt weer plassen en ja dan komt er wel iets mee. Maar dan heeft het er lang genoeg gezeten lijkt mij... Ik merk wel dat rond mijn eisprong ik ook minder verlies gelukkig..