Enorme pijnlijke steken rondom navel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasjee, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Hallo dames,

Ik heb sinds vanavond ineens pijn rondom m'n navel, onderhuids zeg maar. Als ik mijn buik iets uitzet doet het pijn en ik moest net naar het toilet en toen deed het tijdens het lopen en zitten op de wc echt heel erg veel pijn! Kan het een beetje vergelijken met de steken in je zij die je wel eens ineens hebt. Nu ik op de bank lig, is het nog gevoelig.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Had het net al een beetje opgezocht, maar kwam niet verder dan hele oude topics hier op zp. Daar had iemand het over een navelbreuk, oprekken van de baarmoeder of blaasontsteking, maar heb helemaal geen pijn bij het plassen o.i.d.

Sorry als ik een beetje zeikerig overkom gelijk, maar heb dit niet eerder gehad dus ben wel benieuwd wat het eventueel zou kunnen zijn.

2. rose83

rose83 Bekend lid

26 nov 2010
    753
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien door de groei van de baarmoeder? Als het steeds
    terug komt misschien even navragen bij de vk.

3. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Toen ik die pijn had had ik een blinde darm ontsteking toevallig ook pijn als je rechts onder in je buik drukt en dit laat ''springen''

4. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Zal het even in de gaten houden idd of het blijvend is.

Het doet wel aan de rechterkant pijn en als ik druk doet het ook pijn, maar als ik doe wat ik denk dat jij met springen bedoelt, dan doet het geen pijn.

5. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb hetzelfde gehad. Steken rond de navel, geen pijn bij plassen, wel bij de grote boodschap, niet rechtop kunnen staan, kom geeneens me glas drinken van tafel pakken als ik op de bank zat. Bij een echo kwamen ze erachter dat het of een vochtblaas of een cyste moest zijn. Maar mijn verloskundige blijft volhouden dat het het oprekken van de navel is wat pijn doet. Ik heb er 2.5mndn last van gehad. De huisarts kan er niks aan doen zolang ik zwanger ben... dus mort wachten tot die kleine wordt geboren.

6. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Oh jeetje, wat vervelend zeg!! Blijft de pijn constant aanhouden? Ik heb er nu namelijk geen last van. Zal het bij m'n volgende gesprek met de gynaecoloog wel even navragen, als het weer terug komt tenminste.
    Jij in ieder geval sterkte ermee, hopen dat het na je bevalling over is!

7. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ongeveer 3 keer 2 dagen flinke pijn gehad rondom mijn navel. Een soort verkrampte spier achtige pijn wel heftig. Kruik hielp wel. Vk dacht ook dat het t oprekken van de baarmoeder was of de banden. Vervelend!

8. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Nou ben blij dat het dan dus in ieder geval niks ernstigs is! Ben normaal niet snel.iemand die zich druk maakt om elk pijntje, maar met 3 beebs in m'n buik toch iets eerder ofzo.

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik denk dat het bij jou ook het oprekken van de baarmoeder is, aangezien je drie babys hebt zitten..
    Blindedarmontsteking is echt loslaat pijn en geen pijn bij het indrukken.

10. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Dacht zelf idd ook niet aan een blindedarmontsteking. Heb ook helemaal geen pijn meer dus het zal inderdaad het oprekken van de baarmoeder zijn geweest, ik had alleen geen flauw idee dag je dat bij je navel voelde. :p Heb me te snel afgevraagd gisteren wat het was!
    In ieder geval bedankt voor de reacties!

11. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Bij mij was het gewoon groeipijn!

Malika1989 vindt dit leuk.
  12. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hallo. Ik denk dat t bindweefsel is. Dat komt omdat je navel eigenlijk een litteken is. Als je baarmoeder oprekt of je darmen bewegen kunnen die bindweefselstrengen geprikkeld worden en dat geeft een gemene pijn....

Deel Deze Pagina