heeeeeel voorzichtig kijk ik in de beginpost om te zien of er een foto komt van één of ander waanzinnig groot eng beest.. Pfieuw, opgelucht.. niks te zien.. Klik op de laatste pagina en hoppa!! Brrr..... Maarrrr ik mag me voortaan ook een held(in) noemen! vanmorgen kwam ik terug van boodschappen doen.. Lenn lag achterin het stoeltje te slapen en er was wat leuks op de radio dus ik denk: Blijf lekker even zitten.. Vanuit m'n ooghoek zie ik iets kruipen/bewegen/wandelen.. Zo over de bijrijdersstoel onder de hoofdsteun.. Rare lichtbruine spin.. Groot groter dan de gemiddelde kruisspin.. Snel de auto uit en bedacht hoe ik dat kreng dood zou krijgen.. buurvrouw kwam er aan, maar die bleek ook panisch te zijn voor spinnen dus schoot ook niet op.. Snel schoen uit huis gehaald.. Nogmaals bedenken wat ik ging doen.. Begint dat beest ineens te bewegen dus snel Lenn uit de auto gehaald.. Beest wilde naar beneden dus ik heel heldhaftig uitgehaald met de schoen en gelukkig was het beest in één keer dood heb het er nog warm van haha..
thnx meiden. Hier ook als de dood voor spinnen en durf bijna niet meer naar buiten. Hier ook wel een leuk verhaal. Vorig jaar hebben we een nieuwe auto gekocht, daar zaten dakdragers op. De garage heeft deze voor ons verwijderd en in de auto gelegd. Een paar dagen later zitten we in de auto, ziet mijn man ineens iets lopen. Hij zet de auto aan de kant, loopt er zo`n enorme zwarte bouwspin over de achteruitkijk spiegel heen. Ik rennen die auto uit, gaan we verder kijken zitten er nog 2 van die joekels vlak bij ons hoofd... Volgende dag heel de auto schoongemaakt ( manlief dan he ) en gezocht, niks meer te vinden. Vervolgens weer in de auto, zie ik iets lopen bij mijn zonneklep. Ik gil tegen mijn man dat hij die auto aan de kant moet zetten, ren de auto uit en heb lief gewacht tot ie weg was. ( en dit allemaal toen ik de 38 weken zwangerschap al voorbij was ) De auto heeft nog lang de naam eight legged freak car gehad hihi
hier gister ook een enorme spin in huis van poot naar poot wel 4cm en dan zo dik vet zwart, die dunne spinnetjes pak ik wel maar deze zien er freaky uit. Had man vandaag ontdekt dat er een mug in een web zat en hij dacht nou even wachten tot die spin er is en hem op eet, hij was alleen vergeten dat hij die spin het huis uit gezet had
Zat hier laatst op de muur. Kruisspinnen ben ik niet bang voor, die andere joekeloekessen wel. Deze was net aan het lunchen:
De tuin zit er nog steeds onder bij ons, maar na van de week ben ik minder bang... Ik ben bij mijn zusjes, die hebben een witte vloer... Horen we iets tikken (hoe groot moet zo'n beest zijn om hem te horen??? HEEL GROOT), wij alledrie gillen!!! Geen stoere man in de buurt... Voordat ik het wist stond ik er met mijn rechtervoet in slipper bovenop.... Wij nog harder gillen!!! Brrrrrrrr krijg weer kippevel als ik eraan denk en doe het nooiiiiiittttt meer! Slipper staat er nog steeds Ow ja, ik ben toch nog wel panisch voor diegene in onze tuin hoor