Schrikachtig

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jalou, May 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Mijn mannetje is nu ruim 5 maanden en al sinds zijn geboorte vind ik hem schrikachtig.
    De eerste 2 maanden was het echt erg, bij ieder geluidje schrok hij en gooide hij zijn handen in de lucht.
    Nu is hij wat ouder en wordt het al minder, maar hij schirkt soms van de stomste dingen. Als ik hem aan het voeden ben en ik zeg wat tegen mijn vriend dan schrikt hij, of als het huis kraakt enz. Maar soms ook om niets. Verder gaat het heel goed met hem en is het een vrolijk ventje. Hij hoeft ook niet te huilen als hij schrikt.

Hij is geboren dmv een keizersnee, zou dat er mee te maken hebben?

Groetjes Jalou

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik denk het niet, want mijn dochter had dat ook en geen KS gehad. Mijn dochter is nog steeds enorm schrikachtig, rond haar eerste verjaardag ging het beter nu komt het volop terug.Gaat hij ook huilen dan?

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik denk niet dat het echt schrik is, maar dat je de reflexen bedoeld. je bedoeld waarschijnlijk dat ineens zijn handjes of armpjes wegschieten? dat is een reflex die rond de 6 maanden over gaat in een bewuste beweging. dan zal je zien dat het veel minder wordt en grotendeels verdwijnt. mijn zoon had er ook erg last van,maakte zichzelf daardoor ook steeds wakker bijv. maar nu alleen nog als hij heel erg moe is en net slaapt. dan zie je het nog weleens.

4. willet

willet Fanatiek lid

Nov 2, 2009
    1,149
    0
    0
    Hier ook zo een, zonder ks geboren.
    Geluiden, een nies,kuch...hij kan soms wel een halve meter de lucht in schieten bij wijze van. Laatst kwam de ijscowagen voorbij in de straat en na het muziekje lag ons manneke te krijsen in bed. Dan schrikt ie er gewoon wakker van.
    Hij is nu 10 maanden en het is wel minder maar geen idee wanneer het over zou gaan ofzo. Volgens mij hoort ie gewoon heel goed ofzo.

Share This Page