Ik heb het Direct aan mijn moeder en zus verteld. De dag erna( toen was ik precies 4 weken) aan mijn schoonouders. Ik zou zeggen doe wat goed voelt. Bij mij was dat om het direct te vertellen. geniet er maar van!!
wij waren op een dag na 6 weken zwanger toen we hjet wisten we zijn gelijk naar mijn ouders gegaan om het te vertellen en hebben het ook tegen de broers en zus van mijn vriend verteld.
Wij hebben het meteen aan onze ouders, broers en familie vertelt. Mocht het mis gaan, dan kun je ook dan je verhaal kwijt.
Ik heb toendertijd op zaterdag de test gedaan en moest toevallig op maandag naar de HA. Die heeft toen gelijk bloedonderzoek gedaan zodat de VK dat niet meer hoefde te doen. Toevallig zouden we die avond bij mijn ouders gaan eten en slapen, omdat we midden in de nacht op vakantie naar Egypte zouden gaan en mijn vader zou ons naar Schiphol brengen. Toen hebben we het verteld. Ik was toen geloof ik 7 weken zwanger, maar wist het dus 3 dagen.
Wij hebben het ook meteen vertelt, ik kon echt niet wachten. En idd wat Diddl zegt; als het niet loopt zoals je zou hopen dan kunen ze je steunen met je verdriet! En het is ook zo leuk om te vertellen!!! gr. debby
toen ik 10 weken zwanger was... aan mijn ouders... en 9 weken aan zijn moeder..... verder waren er mensen bij toen we de bloeduitslag kregen... dat was met 7 wkn 5 dgn... Maar we waren veel te blij.. met 12 weken was het algemeen bekend
Ik heb het een week nadat ik het wist verteld, toen was ik dus vijf weken... hebben eerst zelf ff een week moeten wennen
Weet nu net een week dat ik zwanger ben (bijna 6 weken), maar we hebben het nog niet heel veel mensen vertelt. Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar we zijn ook bang ..stel dat het misgaat. Maar aan de andere kant zou de pijn niet minder zijn als andere het zouden weten en dat zou gebeuren. Ik denk dat iedereen moet doen waar je je het prettigst bij voelt. M'n ouders hebben we het maandag vertelt omdat we in die plaats in het ziekenhuis waren het het spontaan opkwam, maar m'n schoonmoeder weet het bijv nog niet , want dat is iemand met best een uitgesproken mening en daar zit ik nu even niet echt op te wachten. Een paar collega's heb ik het in vertrouwen vertelt vd week, maar dat was ook omdat ik advies van ze nodig had (zijn beiden afgelopen jaar mama geworden)
Ik heb het mn moeder meteen verteld!!! Die was thuis toen ik de test deed en wist het nog eerder dan mn vriend. ik woonde toen nog bij mn ouders!! Nu woon ik natuurlijk samen en we waren toen al wel bezig met samenwonen maar nu hadden we ineens wat meer haast
ik denk dat ik het zo snel mogelijk aan mijn ouders, zus en zwager vertel maar de rest kan wel wachten. ik denk alleen dat mijn moeder haar zussen meteen belt.
@ bar!!!! we gaan gelijk op meis! hahahaha Ik heb het alleen me beste vriendin verteld... en dat wil ik fftjes zo houden.... over een paar dagies wil ik het me ouders en me schoonvader vertellen maar wel op een speciale manier... duszzz
Ik heb mijn moeder, zussen en broer en mijn vriend zijn ouders meteen gebeld toen de test positief was. Collega's en familie en vrienden hebben we rond 7 weken verteld. En net wat al eerder is gezegd, als het mis gaat horen ze het toch!
wij hebben het een week erna aan mijn schoonouders verteled en die week ook aan onze twee beste vrienden en mijn zus...later ook aan mijn ouders (die waren nog met vakantie)
We hebben het mijn schoonmoeder direct vertelt de rest van de naaste familie na de eerste echo dat was op bijna 8 weken. en de rest erna op 12 weken
Wij hebben het de zelfde dag aan mijn ouders en mijn man zijn zus verteld. En teon kwam binnen een week de rest. Nu zeggen we dat we dat nooit meer doen, maar dat doe je waarschijnlijk toch
Wij hebben het direct aan de ouders verteld. Ook mijn zus en broer zijn al op de hoogte. Verder nog niemand.... Marian
ik had het mijn schoonzus verteld, die was ook zwanger. en het leek me wel handig als hun het wisten aangezien we op hun kleine gaan passen. moeten ze toch vervanging regelen rond de bevallingsdatum. en mijn moeder wou ik het telefonisch niet vertellen, maar uiteindelijk heb ik daar langer mee gewacht want ik heb een aantal bloedingen gehad, en het was toch wel een angstige periode toen. al met al was ik 13 weken toen we het aan iedereen zijn gaan vertellen