Hè meiden. Ik ben wel benieuwd of jullie dit herkennen. Ik ga echt stuk om mijn man 😊 Mijn man heeft de hele zolder gedaan op het plaatsen van de dakkapel en dakramen na. Dit omdat onze slaapkamer de babykamer is geworden. Het is echt super mooi geworden. Maar nu met nog iets meer als 5 weken te gaan heeft hij bedacht dat de gehele achtertuin ook nog maar opnieuw gedaan moest worden. Alles eruit gehaald tegels etc besteld. En daar gaat meneer hahaha. Hij doet het allemaal alleen en ben ook echt wel trots op hem. Maar volgens mij heeft hij last van nesteldrang 😊 de tuin had prima volgend jaar ook gekund. Zijn moeder en ik lachen hier veel om. Gewoon laten gaan zegt ze dan. Ook dit word weer heel mooi dat weet ik zeker. Maar baal er ook wel van dat we het niet samen kunnen doen. De zolder heb ik geholpen waar ik kon. Nu kom ik niet meer verder dan op mijn knieën het zand recht trekken.
Haha ik hoop dat mijn vriend dit dan ook krijgt! Wij zijn zo'n grote verbouwing aant doen dat ik al ruim een jaar bij mn moeder woon, nu komt er toch wat meer haast bij om het huis af te krijgen! Ook heel moeilijk om een zwangerschap geheim te houden voor mn moeder trouwens! Met 10 weken gaan we het vertellen gelukkig!
Haha volgens mij hebben wij er allebei last van. Ik kan niet stoppen met schoonmaken en ik ben pas 18 weken dus loop helemaal niet op het einde. En mijn man is ALLES aan het opknappen. Nou straks is alles weer prachtig mooi
Fijn toch, geniet er maar van haha! Ik verzin allerlei klusjes voor mijn vriend, maar die doet ie helaas lang niet allemaal....... of hij wacht er super lang mee
Toch fijn hè dat bepaalde mannen het hebben 😉 Vind het ook helemaal niet vervelend alleen dat ik hem nu niet meer zo goed kan helpen en dat vind ik dan weer sneu voor hem. Had ook niet gedacht dat hij zo handig was er komen echt de mooiste dingen uit zijn handen. Wel leuk om te lezen dat er meerdere mannen zo zijn 😊
Goed bezig mannen! Hier valt wel mee maar gisteren kwam ml met idee dat hij toch de tuin wel even wilde schoffelen voordat de baby komt. TOPIDEE, want is best nodig maar mij lukt ni meer
Haha die van mij ging alle stopcontacten voorzien van beschermers. En rookmelders ophangen en winterbanden op de auto laten zetten Ook een vorm van nesteldrang denk ik!
Ik zie net dat mijn titel niet helemaal correct staat. Heerlijk een telefoon die zelf woorden maakt. Sorry daarvoor dames.
Was het hier maar zo'n feest. Haha. Vanwege bekkenpijn kan ik zelf echt helemaal niks, maar begin steeds meer dingen te bedenken die ik gedaan wil hebben. En aangezien het dingen zijn die ik normaal ook niet doe, vindt manlief het niet nodig om het te doen. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Hij werkt 50-60 uur in de week, doet het reguliere huishouden, logisch dat ie niet ook nog wil toegeven aan mijn nesteldrang. Ik zou zeggen, geniet van de nesteldrang van je man, bedenk nog wat leuke dingen die je gedaan wil hebben, waarschijnlijk krijg je die kans voorlopig niet weer
Kan je man niet even met die van mij gaan praten? Hahaha nee hier totaal niet, alles op het gemak en ach spullen opruimen waarom? Dat doen de kaboutertjes natuurlijk Wil er wel even bij zeggen dat ik zelf fulltime werk en hij op het moment minder ivm seizoensgebonden werk. Voordat jullie denken dat ik niks doe
Haha! Mijn man heeft altijd nesteldrang BEHALVE als ik zwanger ben. Naja, dan nestelt tie ook wel.....naast me op de bank
Deze keer hele badkamer verbouwd, want zegt ie, nu heeft hij er nog tijd voor en straks als de baby er is komt er niets van klussen.
Vriend heeft laatste weken nesteldrang in de tuin gehad. Hij is zelf hovenier. Enbik kon nauwelijks meer dan dingetjes aangeven voodat ik weer moest gaan zitten. Maar zn nesteldrang was helaas niet te sturen
Hahaha leuk om te lezen dat mannen er ook last van hebben 😊 dat is toch lief van ze he en persoonlijk vind ik dat echt weer smeltmomentje Wat verzinnen om hem te laten doen.....ik zou het echt niet weten haha. 3 jaar geleden is de hele benedenverdieping gedaan en tussendoor boven in etappes. De zolder is klaar de voortuin is vorig jaar opnieuw gedaan en dan nu de achtertuin. Het huis is gewoon helemaal af nu haha