Hoi allemaal, Ik ben gisteren weer ongi geworden en wat me verbaasd is dat ik veel van die dikke zwarte/donkerrode stolsels verlies. Ik weet van mijn vorige ongi's dat ik soms ook wel wat stolsels verloor maar niet zoals dit. Wie herkent dit en is het normaal? Groetjes Bianca
Ik heb dat ook wel gehad, dat het de ene keer dikker was dan de andere keer. Heeft volgens mij niet iets te betekenen
Ik weet niet of ik echt overtijd was, want mijn cyclus is nog niet helemaal op orde. Nu werd ik op dag 32 ongi en de keer ervoor op dag 30.
Dit herken ik maar al te goed. Ik verloor hele grote dikke stolsels. Afgelopen zomer is het een keertje ontzettend erg geweest toen moest ik om de 5 min. naar de toilet om me te verschonen, ik liep gewoon leeg met stolsels. Ik heb het tegen mijn gyn. verteld, heb zelfs een foto meegenomen die ik van haar weer heel vlug in mijn tas moest doen. Volgens haar kon het wel gebeuren dat je stolsels verliest maar dat is niet iets om je druk over te maken Ik heb een tijdje ferrum phosphoricum pilletjes geslikt van het Schussler zout, ik had het idee dat het vanaf toen minder werd. Op dit moment verlies ik nog maar hele kleine stolseltjes